Tro det eller ej...

...men nu är det jag som uppdaterar!
 
Har skaffat mig en ny kamera så tänkte bjuda på lite käcka bilder från helgen
 
Spenderade en stor del av min fredag på giganten...typ tre timmar...men jag var ju med mitt allt så det var okej...
bytte elavtal o köpte ny kamera :)
 
 
 
joesi o antis spexar lite vid stängning
 
sen cyklade jag o emelie hem till henne o åt lite gott o kollade twilight :) men gav upp rätt tidigt...man är rätt trött på fredagskvällen!
 
På lördan var det dags att bege sig in till stan för lite halmstadgille...o jösses med folk!! Men himla käckt!  O jag fick tag på engelsk fudge till mamma på mors dag :)
 
Sen var det lite lunchmys på bulls...gott!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen cyklade de andra hem till sig o jag cyklade till skedala!
 
 
var tvungen o testa min nya kamera...uppskattar att jag fick med en liten fluga på blomman
 
 
 
mamma o pappa i husmålartagen!
 
 
sen var det lite gott grille o allmänt mys <3
 
O idag är det söndag o självaste mors dag o då bestämde vi oss för att åka till Höganäs...tänkte väl egentligen åka över till gilleleje men vädret ville inte som vi så det blev en sväng på lager 157 istället o go fika i båten
 
 
 
 
jag köpte en keps :) min allra första egenköpta!
 
 
sen gick vi crazy o åkte ut en liten liten bit för att fiska lite...o det var väldigt lite för helt plötsligt kom regnet o då begav vi oss in i hamn igen!
 
 
skepparn!
 
 
o sen åkte vi hem till Halmstad igen o nu sitter jag här...kvällskaffet drucket o taggar inför en ny vecka!
Yeeeees!!!
 
Peace
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0