Chris-cross!

 
Då är jag nyss hemkommen från en alldeles fantastisk helg i Göteborg med mitt hjärta!!!
 
 
Påväg i tåget
 
 
 
 
 
 
 
Emelie skulle slänga sin hårtuss i papperskorgen men valde att istället lägga den vid sidan...
 
 
 
Givetvis följde vi princessbröllopet...chriscross!!
 
 
Bara för dig emelie!!
 
 
 
 
Blev en hiiiimmelens massa posebilder....ville ju se om jag kunde ha rosa läppastift...
 
...meeeen valde rött istället
 
 
 
 
Passade på att slå mig ner i den gosiga stolen en stund
 
Hotellet
 
 
 
 
 Lite utsikt
 
 
Hissbild innan vi ska ut o fira!
 
 
Skåååål för tio fantastiska år <3
 
 
Åt gott på ett ställe som hette Palace
 

Kalvfärsburgare....mmmm väldigt trevlig!
 
 
<3
 
 
Emelie hade rökpaus...o tappar tändaren precis när jag ska fota!
 
Efter god mat o några öl begav vi oss vidare till ett nytt ställe...inte det lättaste o veta vart man skulle gå dock när man aldrig varit där innan men vi löste det ganska bra :)
 
 
 
and here we have the pepparkvarn...
 
 
 
...har jag något på axlen?
 
 
miiiiintuuuuu
 
sen iväg till nästa ställe
 
 
 
efter det gav vi upp och lyckades hitta tillbaka till hotellet väldigt snabbt :)
så det blev lite nattamat o sen kröp vi ner gott o soooov...
...förutom att jag vaknade mitt i natten av att någon pratade...då ser jag att emelie sovit ifrån tvn o ligger med armen utsträckt med fjärrkontrollen i hand...haha...
 
Söndag
 
Gick upp rätt tidigt för att mysa med den goda hotellfrukosten!
Finns det någonting bättre??
O där fanns aaaaalllt! Så hiiiimla gott!!
 
 
 
 
Fanns även goda vetebröd som jag myste gott med till kaffet...mmmm
 
Sen var vi föööör mätta o belåtna så då gick vi upp o vilade lite på rummet!!
 
 
...jaaa emelie har en klänning på sig...

 
 
Vad menas med denna tavlan egentligen? Fick inte ihop den...vad gör hon?
Efter lite vila tog vi oss i kragen o gjorde oss iordning!
 
 
Dags att gå en runda på Nordstan!!
 
Mååånga affärer fanns där o vi var nog inte inne i hälften....efter ett tag blev vi rätt trötta o hungriga så då passade vi på att äta en varsin baguette....sjukt goda!
 
 

 
Efter att vi gått i några affärer till begav vi oss hemåt till hotellet igen...
 
 
 Emelie fixade lite is till oss i ismaskinen utanför rummet :)
 
 
 
maaaassa myyysgott :)
 
men först lite middag
 
 
seeen var det hem o mysa ner oss till lite wallander med massa gotte!!!
 
 
 
Måndag

Upp med tuppen o äta en lååång och god hotellfrukost för att sedan checka ut vid elva!
 
 
 
 
Lite paus i solen innan tåget gick
 
Bodde sjuuuukt nära tågstationen!!!
Tog de här två bilderna från exakt samma ställe...jösses så nära! Kunde inte bli bättre!!
Så ska man bo nära centralstationen är det verkligen ett hotell jag kan rekomendera!!
 
 
 Sen tog vi tåget hem!
 
 
Tack min älskade favoritskit för en helt fantastisk helg!!
Det var så hiiimla mysigt!!!
Är så himla glad att jag har dig i mitt liv!
Älskar dig mest!!!
Tack för 10 kallefruktansvärt fina år <3<3<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gobben

Du är såååå bäääst min skit... såååå fint inlägg.. jag määä göra inlägg. faaan va jag älskar dig. CHRISCROSS!!! va hade helgen varit utan honom!! Vilken man! Jag vill ut på äventyr med dig snaaaart igen min älskade skatt. Mitt allt! Jag älskar dig sååå jävla mycket. de bästa tio åren med dig! <3

2013-06-11 @ 19:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0