Tisdag 6 mars 2012


Härliga soliga tisdag!!
Idag har jag tidig dag o då är man alltid på extra gott humör!!
Snart dags att tvätta lite o ikväll är det min allra sista körövning!
Bestämt mig för att sluta efter gospelmässan 18 mars!

Invigt balkongen idag med...med en kopp kaffe! Så himla fint o soligt o det värmde rätt bra mot min balkong!!!





Vem i hela friden är Fatih?



Mamma var här igår o lämnade av en blomma till mig :) hon är för söt!



o en vas...som också gick fint att ha ljus i :)

Nej...nu är det strax dags för tvätten!!

Ha en fin dag nu!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vilket hemtrevligt inlägg.. uppskattar att du gått runt hemma o letat efter grejer att ta foto på... jag älskar det!! ;)

2012-03-06 @ 17:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0