Söndag 11 mars 2012


Hej hopp alla glada!!
Visst blir man otroligt gad o energifyld när solen strålar o det är uuuunderbart väder?!

Ber om ursäkt för min fruuuuktansvärt dåliga uppdatering på sistone...har varit så himla osugen på det bara!!
Men nu har energin kommit tillbaka!!

Sitter här o är lite avis på Emelie som har heeela sitt turkiet-album kvar att göra!!
Jag älskar ju att sitta o pyssa med sånt o vill också pyssla nu!!

Emelie gav mig den briljanta ideén att framkalla bilder från 2007, 2008 osv framåt o göra års-album!!
Jaaa...vilken bra idé tänkte jag!
Så nu sitter jag här o letar upp min gamla bilder...o hittade en käck på mig o Emelie som jag typ aldrig sett innan!!


Käckt!!

Inte helt omöjligt att fler gamla godingar kommer läggas ut under dagen!!

Ha en fantastiskt bra dag o njuuuut av vårdagen!!!

Peace

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag var så himla mörksi ett tag... o du med! fast fel år. :) jag har typ inte sett dom här bilderna innan.. vart har du gömt dom?? jag vill se alla! :D jag uppskattar verkligen ditt bloggrace! mer än någon annan! det kan jag loooova!! :) hur går det med "ditt problem" från imorse? :D jag älskar dig min skit!!

2012-03-11 @ 12:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0