Onsdagen 14 mars 2012


Heeeeeej allesammans!!!

Fantastisk dag idag!
Min tidiga dag o solen skiner!!!
Har till o med kunnat sitta o sola på min balkong idag...himla trevligt!!
Däremot har jag blivit väldans förkyld...o mitt öga har varit tokigt...dock är det bättre nu!!


Här har jag suttit sen jag kom hem...guuuud så gott!!!
Läar gott med när man sitter lite inne med!!!

I detta inlägget vill jag gärna skänka en tanke till Jonas o Sofie som igår fick en liten pojke!
En liten pogadrommel...eller varför inte en tösapog? (tösapog bara för att det är så gott o säga)
Så himla mysigt iaf, o ska bli spännande o få träffa den lille någon gång i framtiden!! :D



Vill också säga grattis till Malin som med detta blev faster! Grattis Malin!!



Sen skulle jag vilja skänka en tanke till mitt kära hjärta som är himelens sjuk...
Jac e fuk i mitt.benet :)


grillmästarn...

Ha en fortsatt bra onsdag mina vänner!!!
Lill-lördag o allt juuuu!!

Peace

Kommentarer
Postat av: emelie

så fint inlägg.. mysigt! tack för tanken o bilden.. tjåddebild!! :-)

2012-03-14 @ 16:19:15
Postat av: Emelie

Kolla så söt bild malin fick o jämför med min??!! haha!! men jag bjuder verkligen på det, som den grillmästare jag är! men önskar en lite tjusig bild på mig i nästa inlägg. :D kan man vara så fräck o be om önskemål? :D

2012-03-15 @ 12:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0