Söndag 19 februari


Tjosan i trosan!
Näää vem säger så nuförtiden?
Jaja...spexade til det lite såhär en söndagkväll...

Just nu sitter jag i min soffa o bara päääser!!
Nyss hemkommen från Pio....där det avnjöts en himelens god planka!!
Mamma fyller år imorgon så vi var o firade henne där idag!!!

Tog lite bilder på min mobil men nu har jag lite problem att få in mobilbilderna i datorn tyvärr...så får ta nån annan käck bild tills det funkar...



Grattis än en gång kära mamma på din dag!!! <3

------

Imorgon är det förresten Mücahits åka-hem-till-turkey-dag!
Tre månader har verkligen rusat förbi!!!
Men snart ses vi igen!!! :)



Güle güle för denna gången!!!


Kommentarer
Postat av: Barso

Hej och hå! Va duktig du är på att uppdatera nu! Härligt!!!

2012-02-19 @ 21:58:04
Postat av: Emelie

Herregud linis!! Ett inlägg till så här på rak arm.. det uppskattas verkligen! Du vet att de verkligen piggar upp mig en dag på gig! :) Jag ser gärna att du fortsätter.. ska vi försöka oss på att göra ett inlägg varje dag i mars?? se om vi klarar det.. hade väl varit festligt! ;) älskar dig så in iiiiiiiii!!

2012-02-21 @ 16:49:08
Postat av: mamma

Tack vad du är söt!!

2012-02-24 @ 16:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0