Fredag den 17 februari 2012


Hej!
Jag ber om ursäkt för dåligt bloggande.
Har inte haft nåt nät o bloggande på mobilen var halvkul!

Ska försöka mig på en liten uppdatering...

Nu har jag boat in mig i mitt nya hem lite mer...trivs riktigt bra!

Jobbet rullar på o jag trivs jättebra!!

Turkietresan är bokad..jag emelie o milla i två veckor i juni, 13-28!
Its gonna be legendary! Från början var det bara jag o milla som skulle dit - o möta upp emelie som redan skulle vara där, men nu är det lite changed plans så emelie åker ner med oss!!! Fantastiskt!!!

Fredag idag....skulle äntligen ha tidig fredag o då åker man på maginfluensa...låg hela dagen igår o idag mår jag bättre men det känns i kroppen...

På söndag ska vi fira mamma på pio med god mat!! :)

På måndag åker mücahit hem till turkey igen...då har han varit här i hela tre månader.
Då är det dags för mig att ta över omvårnaden av emelie..kan tänka mig att hon kommer vara rätt nere...
men ser framemot skildismys o annat som bara vi kan mysa med!! :)

Har typ iiiinga bilder på datorn...men nån liten bild hade varit spännande så ska se vad vi kan lägga upp

Hittade lite gamla mobilbilder...











Peace





Kommentarer
Postat av: Emelie

Ett jävla trevligt inlägg... förutom maginfluenswan då... stackare!! hoppas du är kry till mello imorgon... mello som du kallar det. :) ja som jag kommer bo hemmasdig då.. maaaassa skildis!! :)

2012-02-17 @ 22:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0