Söndag 17 juli 2011


Söndag idag...o jag har haft en ledig helg!! Så himla gott det var!!

Men imorgon är det jobbe igen...

I fredags var det drinkafton hemma hos Ika iaf, himla trevligt...vi var dock inte så många, men vi hade kul ändå!! :)

Sen när kvällen avrundades hos Ika, cyklade jag hem till Milla och sov där.
O på lördagsmorgonen hade vi mys med lite melodikryss! Himla mysigt! :)

Emelie jobbade, så jag var kvar hos Milla tills hon slutade och kom tillbaka hem till Milla!!

Sen fick jag o Emelie ett turkryck o spelade låtar o kollade bilder!! Myyysigt!!

Sen var det hem till Emelie o ganska snabbt i säng, klockan hade nog inte ens slagit elva!!

O idag har det mest varit chill, fixat naglarna och fått äta årets första midsommarmat!! Gott!! :)

Nej...nån bild på detta kanske??


Kommentarer
Postat av: Emelie

Amjaaa!! Så mysigt!! du får ju köra en översättning på turkiska nu när han börjat läsa här med. :) så roligt!!

2011-07-17 @ 18:46:10
Postat av: Emelie

Vi bidde allt lite såsiga.. o jag fintade dig med min cykel på väg till statoil.. sen den konversationen vi hade där utanför.. eller du stod utanför o jag inne.. klockrent!! :)

2011-07-18 @ 12:38:31
Postat av: Emelie

Joo, som den har gått ut.. shit.. :) haha!! ja, är man såsig så är man.. det var gott o se..

2011-07-18 @ 14:55:28
Postat av: Emelie

Du mää uppdatera ju...

2011-07-21 @ 10:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0