They're taking the hobbits to Isengard


Jaa...sagan om ringen-trilogin kan äntligen strykas från vår filmpärm!
Vi lyckades se alla på mindre än ett dygn...jösses va trötta vi var sen för de är rätt långa o utdragna!!

O det enda jag sjöng under alla filmer var; the're taking the hobbits to Isengard!
Haha...så vi bara satt o väntade på att Legolas skulle säga detta i tvåan o som vi mös när det kom!! :)
Det är ju nån på youtube som klippt ihop lite repliker från filmerna o gjort till en låten...riktigt käck!
kolla här om ni inte sett det :)

http://www.youtube.com/watch?v=uE-1RPDqJAY

O inte att förglömma; Viggo Mortensen!
Himla gott o säga på danska!! Han gav oss mycket!!




han kan man då alltid lita på!! :)

O idag är det lördag, solen skiner och melodikrysset är löst!! Underbart!!
Funderar på att springa en runda, premiär för i år! Jösses!!
Men vårruset 3 maj så är hög tid att träna nu!!

Tack för torsdag o fredag emelie!! Himla mysigt! Fast du var väldigt trött mellan varven!! :)



du ger mig så mycket glädje!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mmm min skatt! DU ger mig så mycket glädje! Vad vore viggo mortensen utan dig? :) är glad att jag sett dom faktiskt.. dom tog mig ju rätt gott ett par gånger med. :) men himla töttsig var jag. ser framemot de andra gudfadern nu med. :) legolas ge oss en go bit, men hemskt vilken sävel han var. :) o lika är ni. :)

2011-04-09 @ 12:53:42
Postat av: Legolas

They're taking the hobbits to Isengard

2011-04-09 @ 13:00:53
Postat av: Sam

När får jag min kredit?? jag räddade fan hela skiten!!!

2011-04-09 @ 13:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0