In the club...

Varför i hela friden har jag fått den på huvudet??
O Emelie...vems fel är det? :)

Idag har vi repat o fixat det sista inför vår hellsing-uppgift som vi ska redovisa!
Kommer bli sjukt bra!!
Är det någon som är intresserad att se vad det är vi sysslar med kan ni se det här:
http://www.hellsingbloggen.blogg.se

Underbart väder idag!!
Meeen...har en kurslitteratur-bok kvar att läsa...men någon minut i solen ska jag nog hinna med!!

O nu var arbetet kirrat med!!
(När sa man kirrat senast och va fick jag det ifrån?)
Helt underbart faktiskt!
Allting löser sig så bra!!
Bara lägenhet som ska fixas också...men det ska nog lösa sig!


(visst jag visar magen o ser lite lustig ut o hoppar inte alls lika snyggt som ika, meeen...)
...jag är lycklig!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Helt förjävla bra på ren svenska alltså!! Toppenglad för din skull!!! :D Fixa lägenhet här i vårt hus, tar typ 2 veckor ;) Och det blir ju bra med krakel också, nu lever livet! Jippie!

2011-04-19 @ 11:54:56
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag blir lycklig när du är lycklig!! Bra där!! lägenhet finns ju till oss.. men du dissar mig. ;)

2011-04-19 @ 12:34:52
Postat av: Conny

Förträffligt bra hopp bild!! Men va e de för töjjsi?

2011-04-19 @ 12:35:20
Postat av: Emelie

Men Conny, när började du säga töjjsi?

2011-04-19 @ 12:35:49
Postat av: Conny

Jag tycker att det är så jäävla ROOOLIGT!!

2011-04-19 @ 17:08:25
Postat av: Emelie

Njaaee... conny inte så vasst.. att gå från noll till hundra i en o samma mening funkar bäst när man blir aggressiv. :)

2011-04-19 @ 17:09:16
Postat av: Emelie

En o samma mening fick mig osökt att tänka på milla-samma-mening.. gott o se!

2011-04-19 @ 17:09:49
Postat av: Kim

Grattis bruden!!! Skönt det är när allt löser sig!

ROCK ON

2011-04-20 @ 07:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0