Snörvel


Usch...har gått o rykt på en förkyldning!! Strängt!! Men blir ju så när man är på en förskola!!
Det är helt underbart där, trivs sjukt bra!! Varit där i en vecka nu, fyra kvar!! Kommer går så fort o sen ska man ha det tunga tunga examensarbetet istället...får bara ångest när jag tänker på det!!

Förstår inte riktigt meningen med c-uppsats...jag ska inte bli forskare ju...
....typiskt...

o så regnar det ute...
kan det bli värre??

Var tillomed tvungen att avboka pumpen idag...går inte när man är så här förkyld :(

neeej...nu ska vi vara positiva!!
:)

I-landsproblem är inget att hänga upp sig på!!

bjuder på en liten mysbild från i våras!


emelie o en god bok....(eller äckelbok var det i o för sig)

nej nu ska jag krypa ner i soffan framför en god brasa!!!

Kommentarer
Postat av: Gobben

Guud så mysig liten bild.. ja, en redig äckelpottebok var det.. men nästa gång jag kryper ner i din soffa så ska jag ha tp boken. illa du är förkyld min snutta.. haha när kallade jag dig snutta sist.. mysigt att du trivs på praktiken. :D

2010-09-20 @ 18:20:06
Postat av: E

I go by the name E nu.. :) de hoppsijasedu! när ska vi mysa, när ska vi mysa??!! vad ska du göra i helgen? ska vi vara sammans? du kanske ska festa till det eftersom du är ledig.. jag jobbar ju. :(

2010-09-21 @ 12:06:14
Postat av: Gobbatjov!

när ska vi mysa, när ska vi mysa??!! det var meningen att man skulle sjunga det.. jag är ju mycket för att glädja vardagen med lite sång! :)

2010-09-21 @ 12:07:20
Postat av: I´m back baby!!

Kan vara 2010 års bästa kommentar!!! speciellt i det sammanhanget! AWESOME!

2010-09-21 @ 12:08:56
Postat av: Basse

Har du pyjamas på dig??

2010-09-22 @ 16:03:25
Postat av: Pappa jonesi!

Jag har kommit på en anledning till att jag har gått upp i vikt, det är för att jag väger för mycket!

2010-09-22 @ 16:04:12
Postat av: Gobbartjorv

Nu blir jag vansinnig!!

2010-10-05 @ 15:20:34
Postat av: Gobbasinnig

Jag vet inte varför jag envisas med att gå in här veranda jävla dag!! jag blir ju så trött.. paulina.. jag bi så tött!! ja bi sååå töttsig!! i can see clearly now, the rain has come!! :)

2010-10-14 @ 18:04:00
Postat av: gobbapöl!

Ingen aning vad gobbapöl kommer ifrån, skulle från början stå gobbapök.. men gobbapöl duger det med.. fy fan för en gobbapöl.. allt kan finnas i den..

2010-10-14 @ 18:06:32
Postat av: slingsidingsi

Fast de bidde inga slingor.. fast jonas berömde mig o trodde jag slingat de.. så något magiskt måste hänt i allt tröjl!! vi myste ner oss med terror o ensam mamma sen i alla fall.. :)

2010-10-14 @ 18:09:01
Postat av: Älskar dig

trots fruktansvärt dålig uppdatering.. :)

2010-10-14 @ 18:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0