Varberg!


Ja, då sitter man här i Varberg och myser efter en sjukt koslig festkväll!!
Första gången för mig o Emelie att gå ut i Varberg....spännande!

Förfesten hos Kim var awesome!! Men vi blev rätt dragna alla tre, men sjukt kul!!

Ingången till stan gick sakta men säker...högklackat o kullersten går väl inte ihop kanske :)

---

Lördagen var iallafall massa mys o började redan klockan tio när jag o emelie löste melodikrysset hos henne :)

Sen var det in till stan o handla lite alkohol o sen ta tåget till varberg...spännande, knappt åkt tåg innan :)

Kim var söt o mötte oss på stationen o så pkte vi o handlade lite mat


sjukt fin dukning o god mat - hemmagjorda hamburgare!


tjejerna


denna bilden representerar kvällen rätt bra....sliriiigt!


emelie valt på vägen in till stan


jag o kim hittade nån korgvagn som vi tvunget skulle testa...


...det gick dock mindre bra, så vi fick gå istället :)


haha så sjukt bra bild

sen när vi väl kom in till stan gick vi till harrys en sväng men var där knappt en minut, sen gick vi vidare o stod i kön till cheers & beers....o vi stod i kö...o kö o kö till vi slutligen sket i det o tog taxi hem istället!
men det vaer nog ett bra val för vi var bra dragna alla tre!


i kön till cheers & beers


...

snart ska jag o emelie bege oss hem till halmstad igen!

tack kim för en awesome lördag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan va de var AWESOME!! :) fast vi knappt var ute på stan.. men tror vi hade roligast på vägen in till stan.. o när jag slagit i mitt huvud o skrämde upp dig lite.. haha! o när ni skulle köra med korgvagnen, jag skulle nog hjälpt er men jag tog bara foto o gick. haha! loviin the helg! o fredag kommer bli awesome med!!!! vi måste nästan planera in något till eftermiddagen med.. dåligt väder=tp? o fint väder=utomhusmys?



Jag älskar dig massa!

2010-05-18 @ 14:36:49
Postat av: Gobbe

Legendary...

2010-05-18 @ 14:37:59
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Kan du inte chocka mig?

Chocka mig o gör nått fräsigt inlägg! :) hade uppskattats.. fast de tror jag att du vet redan. :D inlägg om fredag sen hoppas jag. :)

2010-05-19 @ 13:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0