Lördagsnöje!

Nu är det snart dags för veckans bästa - melodikrysset!

Tyvärr måste jag göra det helt själv idag....sitter hemma hos emelie o hon o pappa jan jobbar o mamma o pappa är i höganäs o ska snart bege sig till gilleleje! Mysigt...årets första danmarkstripp! :)

Ikväll kanske det kan bli en runda på stan...får se om vi orkar!!
O imon ska vi hem till emelies mormor o morfar o mysa lite!! De är så goa ju!!

O snart kommer Malin hem!!! Inte alls långt kvar!! :) Massa mys ska det bli!!



lite bilder från emelies dator:


emelie...denna kvällen awesome! Precis som denna sommarn ska bli!

sådan far sådan dotter :)


bra bild




haha


underbart!

nej lite sol nu kanske? :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lovin it!! AWESOME!! Jag älskar att du valt att göra ett inlägg till mig så här på lördagskvisten! :) o den kvällen var awesome ja.. fast du inte kommer ihåg att du gjorde salladen.. o jag kommer inte riktigt ihåg hur resten av kvällen gick.. vart var vi? tre heartsi tror jag..?? o just de.. de var när du tittade ut på mig o ... när vi stod utanför o pratade.. du satt o mös med din rulle.. haha.. fan va gott.. hoppas att denna kväll kan bidra med lite awesomeness!! :) jag ska handla kött! :)

2010-05-22 @ 12:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0