Ett litet ett...

ja....efter mycket tjat från emelies sida så får jag väl ge mig i kasst med ett nytt inlägg från sprungna tider! :)

finns dock inte jättemycket på denna skivan men vi får vara glada för det lilla!

först ut:
Malins musikal :)

 





så söt du är malin :)
----



jag emelie o milla var o myste på bulls uteservering en gång :)
---

kristinas maskerad:








haha var tvungen att ta med denna bilden...vet inte vem han är (till vänster) men han gör hela bilden!!
applåd till honom!


haha



---

jag emelie o linda hade en nykter utgång :)









---

lite nyår 08/09







---

Malins överraskningshelg!






malin o fiffiga felix :)


---

det var det! "nu var det slut på gamla tider"
men det kommer snart mer!!
ha en go helg allesammans!
hääääv it!


Kommentarer
Postat av: Looovely

Meeen de tog slut alldeles för snabbt!



Malins musikal är ju fagra på henne. :) men hade totalt glömt att du smygit med dig kameran dit. o så roligt du tyckte de var när de fastnade i golvet. du tyckte väl att de var sjukt kul, skrattade massa? din tosa! :)



Sen han till vänster ja.. sikken going!! han gjorde ju verkligen hela bilden! tänkte först, va fasen har hon med hoffan o lisa för? men sen fattade jag.. :D helt underbar bild.. måste finna han! (säg de som "måste filma dom")



Lite nykter utgång.. trevligt har jag för mig.. träffade en jobbarkompis utanför idas kommer jag ihåg. :D



Sikken festlig bild på malin o wille från nyår.. gillade den! men nu kommer vi ju upp i nytid.. har du inte fler gamla, gamla bilder?



Jäätte fint inlägg! jag sitter jätte nöjd..



vet inte varför men under denna kommentar stund så lyckades jag få en ordentlig magsmärta stund.. henrik friberg stod här o frågade om jag behövde ett break.. skiiit ont fick jag.. men börjar släppa nu.



Dina inlägg träffar mig på de mest ovanliga sätt. :D



Älskar dig mest!

2010-02-05 @ 18:05:33
Postat av: Nöjd!

Haha känner faktiskt att detta inlägg även var gjort lite för mig =) eller ja jag var ju med på de flesta bilder! Puss! jag tycker det är festligt även om det nyår var det värsta i historien. Katastrof =) Men men... life goes on, som jag skulle sagt!

tack för att det förgyller min nyktra fredag i soffan!

Puss Puss på dig snygging.

2010-02-05 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0