Tuesday


Sitter o väntar på att Carro ska komma hit...hon cyklar idag! Herregud, spänstigt...i snö o allt!
Så ska vi fortsätta med examensarbetet! Som jag längtar till det är över!

På söndag är det dags att sjunga lucia-sånger i kyrkan...kul men väldigt nervöst!

O på lördag...på lördag ska jag o emelie äntligen ha en heldag med mys! Vi har inte haft en ledig lördag ihop på den dag vi minns!! Så då blir det mysfrukost, melodikrysset och nyårsklänningshandel och annat mys!
Längtar massa!!

Hade förresten en fantastiskt trevlig lördag, när vi hade vår traditionella halv åtta hos mig kväll!
Ser sjukt mycket fram emot nästa gång, och absolut till maj!
Det kommer bli riktigt bra!

Nej en bild på detta så ska jag gå o ladda bryggarn tills Carros arrival!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Uppskattade att du skulle ladda bryggarn!! :) ser riktigt mycket framemot lördag! vilken dag!! vi måste räkna ut när vi var lediga ihop en lördag sist. :)



Hoppas Helge har en stående inbjudan när ni tjejer har era träffar.. för vad vore halv åtta hos mig utan helge. ;)



lovely!! hi på di! (säg det som mamma milla)

2010-12-07 @ 17:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0