Det är så logiskt...

....alla fattar utom du, du har inte en aning....

Den låten stämmer sjukt bra in på mig o carro...herregud!
Men det är en go bit!

Idag är det torsdag, snöstorm eller vad det ska likna...sjukt mycket snö på marken iallafall!!

Har precis blivit klar med julkorten det var på tiden!

Borde sitta med etik-delen på arbetet...men kör ett litet blogginlägg först...

Har några bilder jag kan lägga upp på lite giganten-fest!

Hos lennie:


Standard

Hos leon:




gott gäng






gangsta med askungen-sugrör


konster


glatt

nähe...nu får jag ta tag i arbetet här....

o giganten-möte ikväll...ge sig ut i snöovädret! Jisses!!

hej så länge


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gott inlägg!! Jag måste ju blogga om dallas kvällen med!! gott glatt på den sista på dig!! uppskattas!!!



O nu är det resatittande hoppas jag!!! du o jag i värmen i TVÅ veckor!! awesome!!

2010-12-16 @ 15:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0