Födelsedagen


I lördags var det min 23:e födelsedag och det firade jag med att jobba :)
fast bara till halv fem, o sen hämtade mamma mig på jobbet så vi kunde åka hem o göra oss i ordning för att äta på verona halv sju, jag mamma o chrille!!





Så efter vi gjort oss iordning så åkte vi då till Verona....o precis när vi skulle gå
in så kom Lisa o Lasse cyklandes...då skulle dem också äta på Verona!! Vilket sammanträffande tänkte jag!!
Hur har vi lyckats planera det så bra allihopa?? Så frågade dem om det skulle vara okej om dem satt med oss...
tja...vi har  ju bara bokat bord till tre men det ska nog gå o trycka ihop sa jag...o då kommer Lisa fram med
en present till mig o då ramlade polletten ner...jaha...det var planerat!!
haha!! Men gud va trevligt att de ville följa med också!! :)



Den goda maten!! Planka!! Gud va god den var!!





Efter maten gick vi och kollade på fyrverkerier som var i takt till musik vid norrekatts park...jättefint!!
Och när det var färdigt gick vi hem till Lisa o Lasse o drack en kopp kaffe!!!

Trevlig avslutning på en väldigt trevlig kväll!! :)


Kommentarer
Postat av: Josse

Naaaaw! Vad mysigt! Önskar jag kunde varit med! Vad fick du av mamma? Så fin bild på dem förresten, mamma ser alldeles nyfrisserad ut! Och ni ser också så fina ut! Mysigt! Vill också ut och äta med er! Puss <3

2010-08-30 @ 11:34:13
URL: http://april.blogg.se/
Postat av: Josse

Låter perfekt! :D <3 Kan ta det efter jobbet någon dag kanske. Den här veckan verkar det dock bli att bara vara hemma, har dragit på mig en tråkig förkylning :(, men sen på måndag så börjar jag på mitt nya jobb, så sen slutar ajg typ halv fem varje dag. Så vi får ta en date vid fem vilken dag som helst framöver! Puss

2010-08-30 @ 16:14:24
URL: http://april.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0