Stuck in the middle with you...


Igår var vi på Hjärnverket i skolan o fick experimetera lite :)

Jag Carro o Martina gjorde en sjukt snygg bil!!



Lovemobile!!




(filmburk, det gråa, som man ska ha vfatten o bakpulver i så den kan köra en bit :) )



Sjukt fin!!

O vi skulle göra en slogan till o presentera o då blev det såhär:

Om du går i giftermålstankar
o du känner hur ditt hjärta bankar

Hyr vår Lovemobile
som kan ta dig många kärleksmil

Är du trött på vagn och häst
välj då bilen som är bäst!

Lovemobile

För vem kan stoppa kärleken när den bara rullar fram!

Fint! :)






Kommentarer
Postat av: Emelie

Sjukt bra!! :) o sjukt fin! det är vad man kan kalla AWESOME!!!! o så trevligt med lite uppdatering. det uppskattas.. :D blev faktiskt jätte chockad när jag kom in o såg det, gick in för att skriva en uppdateringskommentar. :D men där gick jag på en nit. :D du är så söt. o tack för att du hämtade mig igår.. som det kärlekspar vi är. :)

pussa

2010-04-28 @ 18:55:42
Postat av: Carro

Mycket FIN bil och slogan!



Looovemobile!

2010-04-29 @ 18:19:08
Postat av: Marty

Ååååh, världens finaste bil! Vad duktiga vi är ;D

2010-04-29 @ 22:01:28
Postat av: sofie

Ni tänkte på designen, jag och jonas körde all in med batterier istället. :P hihihihih

2010-04-30 @ 13:19:12
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Gobben!

Varför fick du tårar i ögonen? det var ju inget hemskt? hahah! du är bäst, det bästa jag har. <3

2010-05-06 @ 16:57:21
Postat av: Gobben!

For hilvede mads! uppdatera nu! :)

2010-05-09 @ 13:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0