Helgen i bilder!


skärtorsdagen var det H-fest hemma hos Jonas!!


Jonas i mina helylle-glas


Panodil o hiskelig


Häst


Hurtbulle


Mästerpoppa(r)n

ja det var alles från skärtorsdagen...

Långfredan:


tog endast en bild!! fasen va kasst!
jag o emelie var ute en svägn iallafall :)

Påskafton:

Överraskningsfest för Peter på wild west!


så fina så


jag josse andreas o 1-liters ölen :)


Äntligen färdig! tog typ aldrig slut!!


Sista bilden från påskafton! Bra bild!

Påskdagen:

Middagsmys med familjen!







That's all folks!!
Lite chill nu o sen vankas det födelsedagskalas på kungsgatan!!

häääääv it!


Kommentarer
Postat av: Emelie

De va mysigt! sikken helg du har haft! :D lovely! tack för att jag fick vara med så mycket på din helg! saknade bilden på mig när jag sträcker upp mitt ben bara.. så graciös har jag inte sett mig själv sen mor fick nils. :) mys med påskmys! underbar familj!! :) nu får vi ladda batterierna till den goa 90-tals festen! massa pussar

2010-04-05 @ 14:17:51
Postat av: Gobben

Måste kommentera igen.. stackars dig när du går in o ser att det är en ny kommentar så är det bara jag hela tiden! :) goa bilder.. älskar den första på jonas. :) o på ika o peter, fruktansvärt fint par!! :) jag vill ha påsklovsvecka med dig!:) vill mysa! ja, vi hörs snart igen, kommer la in o kommentera snart igen. :)

2010-04-06 @ 12:07:35
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Gobben

En gång så uppdaterade du när jag kommenterat 7 gånger.. så får väl sikta på det.. haha! men de e sjukt, ibland när jag är sjukt rastlös så är jag inne hundratals gånger.. de har jag talat om för dig hundratals gånger.. vad kommer det ifrån? gissa den tredje? nu blev jag stissig o tossig.. :)

2010-04-06 @ 15:37:26
Postat av: Dumle

Miss you meine humle! är de humle o dumle vi blir nu i vår igen.. ett år sen sist.. :)

2010-04-06 @ 15:38:13
Postat av: Larz

Det var längesen nu! Fan sikka minnen... både larz o stefanz var ju inne o kommenterade sjukt mycket här förr.. o carita! vad hände med carita? de vill vi nog inte veta.. tragiskt! o mitt under din biotajm..

2010-04-06 @ 15:40:49
Postat av: Gunry?

Eller är jag gaffie? det är så sjukt mycket olika att jag inte kan hålla koll på det.. det är så gott o samla ihop alla namn vi haft.. får sitta o pyssla ihop med de någon dag.. kanske på ballan på ckv med sol o dirty dancing.. en sån dag måste vi få ihop i alla fall.. :)

2010-04-06 @ 15:43:33
Postat av: Slevie

Ja, vad vore alla gäng utan pappa kelers gäng.. han är ju the pappa keler! pappa keler får service o pappa keler ska ha hela pastan! :) Jag har för mig att jag var slevie, du knifie eller..?? vad hette malin o ika? eller var du gaffie? shit va förvirrad jag blev nu..

2010-04-06 @ 15:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0