Sunday bloody sunday...

Ja...igår var det självklart utgång som gällde...
följde med min bästaste beeebiis till en härligt tjej som hette Martina!
Askalas var det, men ika var tyvärr seg med drickandet...annat var det förra helgen :)
Har tyvärr inga bilder, kameran hade jag glömt hemma!
Hade sjukt kul igår iallafall...o ika fick vara frisör åt alla :) men det gillar du :)
o jag skar mig på två fingrar...o det blödde som satan...droppade till o med på golvet..haha, men det var ju mitt eget fel för jag tog sönder ett vinglas :(
Sen var det in till stan, o goaste emelie som var här på besök var chaufför så vi fick åka den långa biten in till stan :), från sperlings typ :) haha!

Stan var väl rätt okej...morfars o gastons blev ställena för kvällen...hade mest roligt utanför, för det var så himla trångt o varmt o jävligt inne!
Sen när klockan var typ halv två kom jag o ika på den briljanta iden att gå till tre hjärtan...o vi träffade malin o hennes kille på vägen så vi tog med oss dem med!
Så står vi i kön aaaaslänge o när vi är längst fram...då får vi inte komma in...för dem skulle stänga!!
Jaha! Typiskt! Men...då träffade jag Brunte o Kaspar o jag blev så sjukt glad, så det gjorde inte så mycket att vi inte kom in på tre hjärtan! :)
sen var det ett litet besök på donken o sen kom min snälla bror o hämtade mig :) så snällt!

Idag har jag faktiskt mått oväntat bra...
o jag o linnea följde med chrille o kollade på thaiboxningsträning!
Kul, men vi var typ helt slut själva av att bara kolla på! Stackars dem som tränar det...det verkar sjukt jobbigt!!!

Nähe...borde väl plugga lite egentligen...men hur kul är det på en skala...
skolan o den radikala estetiken...låter det lockande?
nej...om jag skulle ta o gå o stryka istället eller nåt :)

hääääv it!


Kommentarer
Postat av: Nea

Ja det var ju gott med pizza. Men thaiboxningen var ju crazy men vi gillade det ;)

2009-09-14 @ 14:23:23
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: ike

tack älsklingsbebis för i lördags!!! hade (som alltid) jättekul med dig:) see you soooon bäbis!



puss

2009-09-14 @ 20:21:41
Postat av: Gobberella

Niiice! bra att du hade kul mitt allt.. :) synd bara på en liten karl som du alltid ska fiffla till de med.. att de ska vara så svårt... :) älskar dig!

2009-09-18 @ 12:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0