Ebony & Ivory

lives together in perfect harmony... sjukt bra låt! :)

På lördag är det falkenberg som gäller...inte varberg som jag hela tiden trott innan :)
det ska bli skitroligt!! :) Ska hem till marianne  i klassen på halloweenfest!! woohoo :)

o fredag blir det nog en liten smygutgång efter den älskade fredagstraditionen, att slopa den var inte aktuellt :)

längtarlängtarlängtar....vill det ska va nu!

en bild kanske?

 
 <---vi försöker iallafall :) men emelie...lämnat proppskåpet hemma? :)
 
  <---kvällen jag drog av austins glasses i min dans!
 
  <--lite sång
 

ja det var ett litet urval...härligt o blicka tillbaka...man saknar det så mycket...alla goa stunder man hade!

häääv it!

 


Kommentarer
Postat av: Nea

Vas små ni ser ut ;). Hur söta som helst :D

2009-10-27 @ 19:47:44
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: ika

åååh så fina bilder. blev nästan lite nostalgisk! fast den första kunda du ju skippat. inte fagrast i världen där inte hahaha... o på bilden med martin på idas ser jag ju till och med gravid ut:) men men vad gör man inte..:)

puss

2009-10-27 @ 20:45:46
Postat av: Sofie

VAD BRA att du vet nu att vi skall till Falkenberg!! :D

2009-10-28 @ 07:46:48
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Nea

hahah ! Ah det var ju samma för mig ;) . Men uppskattade inte att vara mindre på bredden då :P

2009-10-28 @ 17:47:36
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Nea

Jo lovet är guld ! Gott att bara få vara ledig och inte göra nått. Men har kommit till den punkten där jag måste börja plugga, på lovet :S . Inte alls kul. Hur går det för dig i skolan ? mycket att göra ? :S

Puss<3

2009-10-29 @ 13:23:40
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Bra där! käckt inlägg med massa bilder.. tjusiga ni är!!! :) gottmos. men jag hade uppskattat om du åkt in din ensamhet till varberg istället.. :D

2009-10-29 @ 17:20:58
Postat av: Emelie

Proppskåp?! den kvällen visste jag inte ens vad ett proppskåp var.. katastrof!!

2009-10-30 @ 12:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0