Don't tuch!

Underbar... som tyvärr jag själv har skrivit...kunde kanske inte riktigt stava det ordet just då.. :)

i torsdags var det massa mys...hade en liten surprise för emelie...hämtade henne på giganten o hade bokat bio
Äntligen Midsommar och planerat att vi skulle gå ut o äta!! Hon blev glatt överraskad, som tur var!


tjuuusig bild på emelie innan hon hoppar in i bilen utanför giganten!
hon vägrade stå still när jag skulle ta fotot o då blir det såhär!

sen körde vi in till stan, o bestämde oss ganska snabbt för att gå in o äta på yoss, där hade ju faktiskt inte nån av oss ätit innan...så precis innan vi ska gå in så ser vi att björn (elgiganten) o hans ella sitter där inne o äter med!
Haha vad är oddsen? det satt tre par där inne o dem var ett utav dem!
men väääldigt god mat, men vi vågade knappt prata för där var så tyst inne o ta ett foto kom inte på frågan,
då hade väl resten av gästerna gått bärsärkagång på oss...nä nu överdrev jag kanske lite...men men...go mat o sen begav vi oss till röda kvarn!!

handlade lite(!) gott o väntade på att få komma in i vår sal!
o när dörrarna öppnades var det rena rusningstrafiken in, man fick vara snabb för att få sin plats!
haha..nää det var jag o emelie o två andra par! men vi älskade det!


emelie med allt som handlades :)

filmen var rätt bra faktiskt...olle sarri var grym....har aldrig sett nån spela full så bra som han gjorde! grymt!
o dylan...var han lika underbar som förr emelie? :)
vi hade en väldigt mysig kväll iallafall!

o i fredes var det ju fredagstradition hemma hos emelie o jan som gällde!!
lite god mat o doobidoo!! heeeelt underbart!
o vem älskar inte lasse kronér o de goa grejjer han har för sig?!

igår, lördag, hämtade jag emelie på giganten igen o vi stack till maxi o köpte hårfärg!
vi bestämde båda för att go wild o resultatet går att se på www.gobbegobbe.blogg.se
assnyggt blev det! nöjd över bådas färg är jag :)

nu är det snart tacos med mor o far o sen kanske det blir en sväng hem till emelie o jan, jan har nämligen lite beatleskväll med två giganter ikväll!

måste bara lägga upp en bild på min fina fläta mamma gjorde på mig nyss!! tjuuuuusetjus!




ha en underbar söndagskväll (som emelie säger) allesammans!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Såg er nog allt i kön på Maxi!!! :D

2009-10-11 @ 20:32:09
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fucking lovely inlägg!! o denna helgen har varit fantastisk med dig. den började ju redan i torsdags kan man ju säga. :D o tjusiga i håret. tycker du är utan tvekast snyggast!! :D mitt är lite crazy nu ser jag. :D har missat lite,... så massa slinger har jag. o dylan var utan tvekan sig lik. fy fasiken, loooove him! men olle var grymmast. :Dälskar dig o allt du gjort för mig i helgen!! pussar

2009-10-12 @ 13:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0