Helgen...

Ja...denna helg...den började bra men slutade fruktansvärt!

I fredags var det först fredagstradition med doobidoo o lite mat :)
sen begav jag emelie o jan oss till Anton på lite förfest!


janne gjorde tappra försök att hoppa men min kamera i seg o det blev halvdant


haha




förfesten var rätt lugn...o sen var det in till tre hjärtan!


gick dock inte så bra för varken mig eller emelie...dem där jägershotsen knäckte oss!
vi har inte så där jääättemycket minne av kvällen...men skönt att vi var på samma stadie iallafall :)

sen blev det då lördag...o fy fasiken va dåligt jag mådde..
vet inte hur långt jag körde med den där ökända bussen men det var en bra bit!
sen började emelie må dåligt hon också...o fy va det var synd om oss...fast det var ju självförvållat ioförsig! :)
det värsta var att jag skulle hem till carro vid fem o göra mig iordning för halloweenfest i falkenberg.
o fem över sju skulle vi ta tåget!!
fyyy va strängt!!
men...mamma hämtade mig vi fyra så jag kunde koma hem o göra mig i ordning...men det gick inte...la mig i soffan istället o mådde skit...
så jag ringde martina som också skulle med o fixade så hon hämtade några grejer som de andra tjejerna behövde...o hon försökte o försökte o försökte få med mig men icke!!
så hon körde, men då började jag må lite bättre!
så jag gick upp o åt lite o det blev bättre så jag bestämde mig för att följa med iallafall!
så chrille körde mig till tåget där jag mötte upp tjejerna...så begav vi oss till falkenberg!


carro o bodil :)


jag o martina...


martina o värdinnan marianne


jag drack givetvis vatten :)


sofie o bodil :)

sen kom det tillbaka...mitt härliga illamående...o va strängt det va!!
alkoholdofter överallt o ett jävla liv :) så jag messade mina kära föräldrar o frågade om de inte var sugna på att köra en sväng till falkenberg...o de var dem!!
så jag åkte hem igen....
helt underbart snälla är dem!! tack tack tack!!
sådär spännande att åka bil bara men gud va skönt det var att få krypa ner i sin säng o bara sova bort allt!!

så idag är det söndag o jag mår mycket bättre...o nu ska jag ta tag i lite pluggande..
åtgärdsseminarium imon...heja!

hääääv it!
o ta det lugnt med alkoholen...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken helg du har haft! ;D Men tappert att du var med 5 min på festen iaf ;) Ses imon, kram.

2009-11-01 @ 15:58:24
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ah den där jävla bussen asså :O:O. Jag vet precis hur det är ;)

2009-11-01 @ 18:05:20
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Fredagspartnern

Ja, jag känner igen de där... var inte heller på mitt bästa humör i lördags.. men lyckades ju komma igång vid elva tiden, synd bara att de var jag som hade förfesten o satt mest stil för att inte får mer ont i huvudet än vad jag hade... strängt. men faaaeen va jag tyckte de var kul i fredags i alla fall.. så himla skönt att vi var på exakt samma nivå. :D o när jag vaknade dagen efter o frågade hur VI kommit hem.. hahhaah!!! looove it! de e bara vi två till de.. ingen har minneluckor som vi. jag längtar till fredag, alltid lika mysiga fredagstraditionen! älskar dig mest! :D

2009-11-04 @ 13:18:15
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0