Underbar söndag!


Ja det har varit en jättemysig söndag idag!!

Dagen började med att mamma väckte mig vid halv nio typ o då var det upp o äta frukost!
Älskar att äta frukost med mina föräldrar på helgen...massa mys!
Sen när vi var färdiga åkte vi en runda till citygross för att kolla läget där!
O vi blev glatt överraskade!
Vi tyckte faktiskt att det var jättebra där, så vi har bestämt oss för att låta det bli vårat nya handleställe!
Så bra så att vi t.om. skaffade ett varsit citygross kort :)
Hela shoppingstunden hade varit hur bra som helst om det bara inte hade varit för dem där pelargonierna...
men får inte ta upp det här för min mamma, men strängt var det :)
Träffade även sebastian lite o tjabbade med han eftersom han jobbar där :)

Sen åkte vi en sväng till blomsterlandet, o i vanliga fall HATAR jag blomsterlandet o speciellt
när man går där med mamma...men inte idag...nej idag var det ingen vanlig dag på blomsterlandet,
utan idag skulle jag faktiskt handla där :)
Jag har fått en liten tokig idé nu att jag vill odla lite blommor som jag ska ta hand om...
så idag köpte jag frön :)


jag köpte underblomma


o dorotea

så jag har sått idag....perfekt såväder var det idag ju!!!
men nu vill jag bara att det ska växa, vill se dem ju!!


här ligger dem så fint planterade :)
det står skrivet fint på en varsin sten :)
men så får det bli om man inte planterat innan...då vill man att dem ska ha det bra!! :D


testade även att sätta en underblomma i kruka med..så vi får väl se vilken som kom mer upp först!

spännande!!!

Sen måste jag ju lägga in lite bilder från valborg med!!
hade mys i parken med lite klass o lite annat :)













fortsatt förfest hos carro










in till stan!




mys dagen efter!




hääääv it!

Kommentarer
Postat av: Gobbefis

Ja.. jag finner inga ord! jag, emelie vet inte vad hon ska svara på detta inlägg.. bara, antaglien, bra där, bra där! lycka till med allt! catch you on the flipside!

2009-05-04 @ 11:24:43
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0