Lördagsmys!


Ja det hade vi igår jag emelie o milla :)
vi kollade massa i bulgarien, mallorca o mitt 20-års album o massa mys var det!!
skrattade gott hela tiden...o så hade vi ju afv på i bakgrunden så ibland kom det några höjdarfall som vi knäckte oss åt!
Vad ska gamla människor på vissa saker o göra?`förstår dem inte att det är nöset?`
jaja...kul hade vi iallafall...o vi drack lite vin med o då blev jag ju givetvis sugen på att gå ut...
men emelie ville inte...hon skulle ju faktiskt jobba idag.
så jag pratade med martina så jag gick till hennes kompis carro o förfestade lite med dem!
gjorde något frågespel o sen lite charader :) roligt roligt!
sen skulle vi då gå ut men det blev assent :(
kom ut vid typ halv två!
men men...det var ju bara o gilla läget..

först gick vi till idas...dem med pengar skulle dricka lite :) (inte jag alltså)

martina lyckades skramla ihop till en tequila :)


saltet


shotten


citronen

duktigt!

sen gick vi till cheatu lounge (eller hur det stavas)
men där var stendött så vi fick gå till la cocha(!) heja...
var väl sådär kul...men önskade right round med flo rida så vi fick dansat till den iallafall...


alla fewra

sen var vi ganska trötta o dassiga :) så vi gick o köpte lite mat o sen gick vi hem :)

men det var en helt okej lördag ändå!!!

idag är det bara o ta det lugnt...har en aktivitet jag måste planera till fredag...hmm...vad ska jag göra för nåt??

jaja...hääääv it!

Kommentarer
Postat av: Gobbe

Guuud va brun du ser ut på den sista bilden, eller sista o sista, du var ju bara med på en! haha! du är så vacker min donna! :) tack för titten o lite kycklingrulle, o så rädd du blev i morse när du stod i köket i legginsabyxor o bh..

2009-05-24 @ 12:57:28
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Gobbefis

Jag mää hatar ace of base! jag kör med s i base! jag älskar att du kommer mig idag, är så sjukt pysselsugen nu! massa, massa mys!! ;) syns snart! fan vad jag älskar dig. su dolor esmi dolor!

2009-05-24 @ 14:53:48
Postat av: Pysselnarkomanen

Nu har jag köpt ett paket tuschpennor, ett fem pack smala överstrykningspennor i mysiga färger, tre smala mörka tusch, en guld penna o en bafta limtub! fan va jag är taggad! måste bara in o köpa något för ryggvärken som kommer smyga sig fram sen. :) here we come! the pysselsjuka!! :)

2009-05-24 @ 15:27:45
Postat av: Emilia

Ja han är en riktig underbaring!! :)

Ja det var verkligen längesedan! Du är absolut välkommen att hälsa på om du vill, hade varit skoj!! :)

kramkram

2009-05-24 @ 22:18:09
URL: http://naangfaa.blogg.se/
Postat av: Gobberella

Jag skulle uppskatta oftare uppdateringar! ;) för jag känner att jag behöver min kärrningados varje dag!! :)

2009-05-25 @ 17:00:49
Postat av: Gobben!

Såg precis nu, fan va du gosar dig ner i hennes nacke!

2009-05-25 @ 17:13:10
Postat av: Emilia

Härligt! :D Japp, det är i Varberg jag bor :)

Det är bara att komma! Haha :)

2009-05-26 @ 00:05:24
URL: http://naangfaa.blogg.se/
Postat av: Gobbefis

Har du en ny mobil? :) spännande.. iihhiii! massa mys. jag mä ny mobil. pussa

2009-05-28 @ 14:26:48
Postat av: Sävelgobben

"ohh goossegoss"

2009-06-02 @ 14:38:57
Postat av: Sojlegobben

Jag vill ha lite sävlig uppdatering nu! ;D

2009-06-05 @ 17:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0