hellu


Ja lite får jag väl skriva....snart till trönninge o plugga...har redovisning imon o vi ska börja med den idag!
heja oss...så här efter som vi är i denna delkursen har vi nog aldrig varit!
men men det fixar vi!

i lördags hade ja jäääättemysigt!
var hos emelie på skräckfilmsafton! :)
var meningen att vi skulle hyra grudge 2 o barnhemmet, men det blev istället wallander:mastermind(sååå jäääkla bra), 27 dresses, från andra sidan(helt sjukt bra), the reaping och grudge 2
vilken filmkväll vi hade framför oss.
men när vi började med wallander, så kände vi: vad har vi gett oss in på?
vi blir ju så himla rädda alltid...men ändå ska vi kolla på det!!
jaja....var meningen att vi skulle kollat på alla på kvällen, men när vi kollat på den fjärde filmen var vi rätt möra o bestämde oss för att ta grudge dagen efter istället
o det var nog bra för vi hade nog inte kunnat somna annars!
hemskt va äcklig den är den där grudge....

jaja...det var väl alles just nu!
häääv it!!

Kommentarer
Postat av: Berryfartie

Va mysigt inlägg, lite kärringa språk o de var de jag älskade! ska göra mitt inlägg om vår kära skräckfilmsafton ikväll! riktigt gotta ner mig i alla bilder vi tog också! =) du är bäst min skatt! looooove dig!

2009-03-16 @ 11:59:02
Postat av: Berryrella

hemskt va äcklig den är den där grudge.....



vilken filmkväll vi hade framför oss.

men när vi började med wallander, så kände vi: vad har vi gett oss in på?



Lite kärringa, inte mycket men lite, på de sättet som jag läser de i alla fall.. men jag älskar ju de!!



2009-03-16 @ 22:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0