Torsdag!


Idag är det torsdag o jag är alldeles allena här hemma...
ska städa idag...men orkar inte ta tag i det...snart! :)
tänkte gå ut o promenera lite med, man blir så trött o seg om man bara är inne en hel dag.

Idag tar Linnea studenten! Fy va orättvist! det vill väl jag också göra :(
nej, det är jätteroligt för henne o vi ska åka till tvååker ikväll o gratta henne :)

fasen emelie vad jag ser framemot midsommar o allt som händer efteråt!
denna gången ska det fan fungera! :) yeeez yes!



haha! :)

nej nu får jag bege mig ut i det halvdana vädret!

hääääv it!

Kommentarer
Postat av: Gobben!

Ja mää ser framemot de massa! ja, jag låg o funderade på de igår när jag skulle nana. o jag känner verkligen mig taggad! känns skönt att vi gör de ihop o att vi kör på samma grej o inte olika som innan! :) o att jag äntligen får en strategi o inte bara emelietossegrejer! :) nu kör vi! fast först massa mys på midsommar! :)

2009-06-11 @ 14:08:05
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Fasiken

Nu är de du som ska uppdatera tycker jag...

2009-06-12 @ 11:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0