London!


Ja då var det dags för mig att uppdatera lite från London!


i emelies kök innan avfärd!



tack snälla föräldrar som körde oss dit!! 


utanför göteborgs flygplats


lite macka o öl måste man ju ha innan flygturen!
mamma o pappa var med och åt också sen begav dem sig hemåt


emelie spillde ju givetvis :)


en öl till...ska det va ska det va rejält


sen flyttade vi ut lite...härligt väder ju...


ombordstigning på flygplanet...woohooo




emelie sock fastnade i stolen!


tåget till liverpoolstreet där vi skulle träffa våran malin!


helt underbart o se henne igen!!
här är vi i buss påväg in till camden


emelie med väska vi ett övergångsställe haha


väskan gick sönder...ett hjul smällte av så vi fick bära den....


men avbröt efter ett tag o tog taxi istället!! pallade ju inte gå o bära på en väska i uppförsbacke!


malins boende!! hennes rum i fönstret där uppe!


påväg till en park för att äta frukost!




utsikten där vi hade frukosten!


myyyyyyyyyyyyyyyyyyysmys!!! som malin hade fixat o donat!


världens bästa malin hade fixat musikalbiljetter till SHOUT! helt jäkla underbart!!
o bra var den med!! lovely!


ölpaus :) jobbigt o gå på marknad vettu!


malin innan vi gick in o såg SHOUT!


påväg hem till malin efter en dag i camden

hem o göra sig iordning inför kvällen








bra bild


i väntan på bussen in till festarstället electric ballroom


ingen speciellt bra bild på nån av oss men jag känner att vi bjuder på den!


i en dubbeldeckare påväg in till the city :)






emelie go o glad...ingen bild på malin, besparar dig det vännen :)

söndag = sightseeing





resans godaste måltid, lasagne!


nån park...green nånting...




drottningens place :)






paradgatan...eller nåt


trafalgar square?


vätsepaus i sightseeingen


varför inte lite gin o tonic?


big ben :) o malin


london eye


operation hjulpåsättning :)


i vän tan på taxin klockan tre på natten!




förlåt emelie...men fluffet var tvunget o visas!


emelie sätter på hjulet igen :)


i väntan på emelies pappa janne som ska hämta oss :)



ja det var den resan det!!! kort, intensiv men helt underbar!!!

häääääv it!

Kommentarer
Postat av: Gobberella

Jag vet inte riktigt hur jag ska ta fluffet! men jag får väl acceptera de men jag gillar de inte! alla bilder på mig från hemfärden är ju i o för sig lite halvdana! men va mysigt inlägg, jag tycker personligen att de slog mitt! du hade fräsigare bilder om jag får säga min åsikt! tack för de fina resesällskapet jag hade! :)

2009-06-08 @ 16:50:31
Postat av: Malin

Mycket bra blogg måste jag säga =) himla mysiga bilder, men du var ju också den sanna turisten =) nu ses vi snart snuttis! puisss

2009-06-08 @ 20:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0