Helgen

i fredes var vi på förfest hos cecilia...jätteroligt!! :)
tog dock bara tre bilder... :/ men mer finns o se på
www.gobbegobbe.blogg.se




sara


jag o santo :)

trevligt trevligt...fast mindre kul i stan!
men man kan inte alltid vara på topp :)




tänkte bara visa så tor min blomma har blivit!! :)
har satt ut den i landet nu så får se om jag får några fina sommarblommor där snart!



i lördes var det ju svenska flaggans dag + att sverige spelade mot danmark i fotboll!
detta var ju tvunget att firas o hejas på, o vem gör jag inte det bäst med än med emelie!


fina i sverigetröjor!! i min anders svensson tröja såklart, synd att han inte var med o spelade bara...
men lyckades få någon skymt av han ändå, på bänken :)

emelie hade varit riktigt kreativ o gjort det så fint :)



tyvärr förlorade sverige...men som sagt man kan ju inte vara på topp jämt.. :)

måste ju bara visa pappas härliga sverigeutstyrsel när de skulle på fest :)


:)


sen igår gick linnea på bal!!
sååå fina alla var!

men linnea var absolut den finaste!
skulle önska henne en trevlig kväll o säga att hon var fin, men tyvärr
har jag ärvt mammas gråta-för-det-mesta gen o frick därför inte fram ett ord...


vackert

även linneas tvilling emma gick o hon var vacker hon med!



jag vill också gå på bal!!! :(

jaja...nej nu ska jag o mamma snart åka o fixa lite presenter...
kära pappa fyller ju år imon o sen har vi en student på torsdag med :)

häääääv it!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nä man kan ju inte vara på topp jämt, ser bara hur 3 timmars nagelpasset tog mig, mådde illa o fick gå o lägga mig! :) men attans tjusigt bidde de!

2009-06-08 @ 15:28:00
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Gobbefis

Yeah för ditt nya inlägg! o grattis till din växt! o nästa gång är de du o jag som äter på kebabkungen! :) haha, nä de orkar jag inte.. strängt, vobla in där o säga att jag jobbar på giganten. :)

2009-06-08 @ 15:58:02
Postat av: Linnea

Du är ju bara för söt !! Hälsa Bengan grattis från mig. Hinner tyvärr inte komma ner, måste fixa med studenten.

Ha det gott tills vi ses igen.

Pusskram

2009-06-09 @ 16:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0