Hallao eller

Massa mys har det varit på sistone!
i tisdags var jag hos josse o fikade med henne o ika!! massa mys var det :)
josse hade bakat goda, något smuliga drömmar med ammoniak i haha :)
nädå...dem var jättegoda kusefinan!
sen stack jag inte till stan o köpte en blomma till henny o gert-arne som jag skulle till på kvällen.
sen tillbaka till josse igen för en liten promenad vi hamnen...jättemysigt o gott väder!
o världens bästa kusin som sällskap med...kan det bli bättre!?

sen var det snabbt på cyklen när vi var tillbaka hos josse, o uppför karlsrobacken...
hu va strängt...första biten iallafall...
men var ju tvungen o stanna mitt i för o hälsa på ida o tjabba lite mellan andetagen :)
sen, på cyklen igen o upp till mickedala pizzeria där emeliefisen väntade!

sen gick vi då hem till henny o gert-arne, o först var det lite rundvandrning hemma hos dem, har ju inte varit där innan.
emelie fick visa mej var hon va när hon var liten!! det var massa mys!! :)

sen var det jäääättegod middag!! kött, sås o potatis :)
o gele o inlagd gurka :)
o lite tjabb på det!
sen en god efterrätt på det med o visning utav londonbilderna.
emelie hade med sig sin dator o visade först bilder o sen gick hon in på youtube o visade lite vad man kan göra där
för de gamle....åh...en hel värld av möjligheter!! :)
dem blev helt stormförtjusta!!
vad dem än ville se så fanns det!! :)
gert-arne visade mej även stolt hans LP-samling! I'm impressed!!
fast dem spelade ju aldrig dem, så dem hade ju velat sälja dem...
så då visade vi dem tradera, att det faktiskt finns folk som vill köpa sånt, herregud, vi gjorde nog hela deras dag :)
det var roligt!!

sen blev klockan ganska mycket, så vi fick oss en varsin färdöl o sen begav vi oss hemåt!!
eftersom bara jag hade cykel så kom vi på den briljanta ideen att emelie skulle skjutsa mej!!
o fy fasen va bra det gick...vi var ju hemma i ett nafs!!

fast en gång fick jag hoppa av i all hast för att fabbo länsman syntes långbort! :)
o så fick vi gömma ölen en gång...när det körde förbi en polis sakta sakta o tittade...o tillomed stannade o kollade på oss...skumt...men men annars gick det fint :)

sen väl hemma kände vi oss lite hungriga så vi satte på en potatisgratäng o åt...fasen va gott det va :) haha!!



sen onsdag har jag bara myst med emelie...tvättat o grejer...o handlat allt till midsommar, både mat o dricka!!!
gooooottt!!!

o idag ska jag nog hem till henne en sväng igen...hälsa på malin som kommer hem idag :)
o imon åker vi till självaste ålaryd!!! ääälskar det!!!
ha en god midsommar allihopa!!



häääääv it!
 

Kommentarer
Postat av: Gobben

inta anade jag att den bilden skulle komma direkt i snagget tillbaka till mig. de uppskattas!! NOT!! haha, men de får jag väl bjuda på! :) syns snart!

2009-06-18 @ 17:22:18
Postat av: Josse

Naaaaw, så glad jag blev nuuuu! :D

Puss på dig min fina kusselina! Hoppas att du ahr en mysig midsommarhelg! PussPussPuss&kärlek

2009-06-21 @ 11:29:48
URL: http://april.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0