Hallå i stugan!


Dååålig med att skriva här...men det är ju så fint väder ute!
idag är det femte dagen som jag bor här hos emelie o det är så mysigt!!

idag har vi jobbat ihop med! på giganten! gick jättebra..grillmästare som man är :)
står där imorron också så är det nån som är sugen på en korvajävel så är det bara att komma upp till elgiganten! :)



nu sitter jag o emelie o slappar i soffan bara...lite trötta var vi efter cykelfärden hem...så lite vila får man allt ha!
men ikväll blir det allt en go promenad i det fina vädret!! härligt!!

o jag saknar mina föräldrar lite redan...haha...men var längesen jag träffade dem nu!
mysigt o tjabba med dem ju... :)

jaha...annars är det väl inget nytt...

häääv it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0