Fredag


Idag är det fredag o jag har äntligen städat nu...
skulle egentligen gjort det igår, men blev idag iatället :)

igår tog linnea studenten!!!
fy fasiken va roligt! :)
vi var hos henne på kvällen o hon var så glad, lite smått berusad med men det får man lov o vara när man tar studenten :)

tog ju lite bilder, men mamma skulle ta med kameran till jobbet idag så jag får allt lägga upp dem sen :)

jaha...imon är det fix med naglarna, gott för dem ser för jävliga ut just nu...

o den plantan jag har odlat skulle jag ju sätta ut, o då dog den!!
fasen också...
men men...det kommer väl nya så småningom!

nähe här bara regnar det... :( tråkigt för alla studenter idag ju!

jag vill också ta studenten!
tänk o få åka i vagnen igen o gå i ledet från slottet till parken!!!
det var lätt det roligaste man har gjort i sina dar!

nähe...nu kommer snart mina föräldrar hem, så jag får väl gå o kocka ihop nåt :)

tänkte avsluta med den nya fotoposen men gick inte att infoga den...jao jao


häääääv it!

Kommentarer
Postat av: Gobben!

De var mysigt! men jag hade velat ha lite bilder, de bjuder ju alltid jag på! :) mys o tjabba lite innan, ska vi leka ikväll? hade varit mysigt, jag ska hämta min mobil på lunchen så kan vi ha lite mess kontakt, med våra nya mobiler, hur går de med den? tycker du fortfarande om den? jag älskar dig massa!

2009-06-12 @ 12:35:52
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Derran

Ge dig, gobben!! eller vem du nu är, vadå älskar henne!? de ska du ge faan i, hon är min dägga!!!

2009-06-12 @ 12:36:57
Postat av: Majjan

För fan derran, lugna dig! de är ju du o plina! du måste tagga ner, annars skrämmer du bort henne! gör inte samma misstag som jag gjorde när jag var yngre, hade en dam, carina, men jag var för besatt av henne, så tillslut skrämde jag iväg henne rakt i famnen på någon snubbe vid namn larz kristerz!

2009-06-12 @ 12:40:17
Postat av: Larz Kristerz

YEZ!

2009-06-12 @ 12:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0