Baksmällan!


Japp den var jag o emelie o tittade på igår!! o fy fasiken va bra den var!!
riktigt riktigt jävla bra!
gå o se den :)
finns ett gott bakåtfall som tåls att ses på fler gånger än en :)


haha...snacka om bakfylleångest :)


lätt den som gjorde hela filmen :D


haha den orolige


jag o emelie upptäckte att han ser jääävligt bra ut :)


gänget!! :)

aaahh så bra den var! vill se den igen!!
till alla som läser detta -> GÅ O SE DEN!

nej nu ska jag snart cykla till stan, fika med josse o ika o ikväll ska jag o emelie äta middag hos henny o gert-arne!

hääääv it!

Kommentarer
Postat av: Gobbefis

Har känner jag att du bjöd på lite bilder, o jag älskar att du skriver den orolige, precis som en filmrecenssion! haha! men bilden på alla tre i korridoren är grym! o så jävla het han är, jag tar han paulina!! jag gav mig på danny, då får du ge dig på han! :) :)

2009-06-16 @ 16:02:55
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0