Drinkfest in Spoonwalley!


I lördags hade jag lite drinkfest hemma här i skedala!!


min melondrink :)


emelie hade en god piggelindrink!!


snittsugen?? :)


malin med sin gin o tonic! o en mördarcitronbit!


erika hade en goood strawberry daquiri!


den bjuder ni på tjejer :)


josse(-) fin som vanligt :)


haha...dem lyckades göra likadan min utan att dem hade sagt nåt om det innan :)


denna fick ju jag bjuda på....synd bara att jag fick ett jättehue :)

   
 
erika försökte göra nåt spexigt med sitt hår....

 
även jag o josse gjorde ett försök! 


linnea söt som vanligt :)


var ju tvungen att visa min sko o våra tatueringar :)

sen var det taxi in till stan!
       <---min väska gick sönder! men emelie lyckades laga den :) tack kära du!


precis anlända på tre hjärtan, o väntar på att toaletten ska bli ledig!! fem tjejer inne på toaletten o alla behöver kissa!
bra där!! men bäst av allt var linneas väsk-o-tros incident! mer än så säger jag inte :)


häääärligt tjejer!! sommerns pose! :)









haha emelie försökte gömma sig bakom containerna men så rullade den iväg!! haha! att hon fick panik!

haha dem här bilderna bjuder jag på...speciellt den första!!
           

     

sen gick vi en sväng till b&b o träffade charlotte o dansade :)












emelie med sitt drinkparaply...att det höll hela kvällen!! :)

tack allihopa för en hääärlig kväll!!
får vi göra snart igen!!!

häääääv it!






Kommentarer
Postat av: Gobbe

Så tjusigt!! verkligen jätte trevlig kväll!! goda drinkar! massa mumma!! o nice ute on the stan med.. men som ni snubblade runt med era höga klackar! ;) de uppskattade jag verkligen!! Nej, nu ska jag kila, ha de så gott du! :)

2009-07-23 @ 12:06:31
Postat av: Linnea

Tack själv !! Jag hade jätte kul och gör gärn om det :P. Men dagen efter var mindre uppskattad :P

Puss tjejen !

2009-07-23 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0