Sååå mysigt!


Idag är det lördag o jag var uppe tidigt...halv tio nåt.. :)
sen var det ju melodikrysset vid tio!! underbart!
sen väntade en härlig cykeltur till emelie!!! :) pappa var gullig o cyklade en bit med mej!
så kom jag hit till emelie o fick upp henne ur sängen!
sen började vår få-albin-o-alfons-tama-tid :)
det tog en jäkla tid...så rädda dem var...började först med lite godis i handen i buren, men dem ville inte närma sig oss....haha efter ett tag var vi ju nästan helt inne i buren... :)
sen tog vi morot istället för godis...o då blev albin lite mer intressad, han nafsade en bit från min hand så sött :)
o sen missade han moroten två gånger o tog mitt finger istället...men jaja...det var inte så farligt :)
sen kunde vi ta upp dem o ha dem i knät...o det var så mysigt...o dem låg så o mös jättelänge... :)
sen fick dem komma tillbaka till buren lite...till sin hemmiljö...
men dem är så söta så jag dör!!!



underbara!!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

så bra att du är med mig! älskar verkligen att du är lika insatt som jag är i mina bebisar! synd bara du blev lite skrajsen igår kväll! haha! men de går över när du gifter dig! eller i gryningen! =) mys att du nanade hos mig med! tryggt o ha dig vid min sida! in the pose som vi kallar gaffel! =) massa pussar från dearest marsvinsowner

2009-02-01 @ 11:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0