mysväder!

Nu är det härlig snö ute...man kan ju undra hur länge den får ligga kvar dock! men gud va mysigt det är :)
var alldeles vitt i morse när jag körde in till skolan :) hääärligt!!
man blir på så gott humör när vädret är på topp!!

igår var det avslutning med kören...o jag har redan träningsvärk!!
vi gjorde femkamp på slottsmöllan!! jisses va roligt det var...varför har man inte gjort det innan??
kan jag verkligen rekomendera!!
askul!!
sen var det hem till kristina körledare för att göra egna pizzor!! massa mys var det!! o lite mys med hennes lilla tös med...halleda så söt :)
det var helt enkelt en lyckad kväll igår...o givetvis vann mitt lag med...men det var ju väntat! sopranerna slår alt! :) haha...

idag har det varit en trött dag...har egentligen fortfarande föreläsning...men jag klarade inte av att sitta där längre...kunde ju knappt hålla ögonen öppna o jag lyssnade knappt på vad hon sa ändå....
så har varit lite busig idag :)

kan inte fatta att det är julafton nästa vecka! helt sjukt! det har gått så fort...tyckte det var september nyss ju!!

i helgen blir det lite elgiganten...mysigt o jopbba med emelie...men det ska antagligen bli sjuukt mycket att göra...strängt!! varför är folk alltid ute i sista minuten??

på fredag är det freeedagsmyyys!! härligt!! längtar massa!!

nej nu ska jag gå o sätta på en kopp kaffe o njuta av de fina snöklädda träden!!

(o emelie...detta inlägget var endast för din skull.. :) )

hääääv it!

Kommentarer
Postat av: Josse

Åh så mysigt det är!

Och tack så mycket, mycket för de fina julklapparna jag bara fick sådär. Chokladen e nog bara halva kvar snart hehe. Lovely! PussPuss

2009-12-16 @ 17:51:36
URL: http://april.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, jag menar de.. höll på att göra ner mig!!! i förtvivlan varje gång man studsade in här o möttes av wheremountain. men nu känner jag mig lugn. :D jag mä tycker de är mysigt väder. :) längtar dig. pussa

2009-12-17 @ 13:41:19
Postat av: Linnea

Heej! Hoppas allt är bra med er. Saknar er såååå mycket. Hoppas ni får en jätte mysig jul.

Kramar !

2009-12-17 @ 15:12:46
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Kim

Du e duktig du plina!!!!



Kul att du jobbar på giganten!!

2009-12-17 @ 20:21:18
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0