Juldagen!


Idag är det juldagen o det är en dag man bara ska ta det lugnt på...skönt...
har dock hunnit städa lite, men nu tar jag det lugnt :)

igår var det julafton...tror jag väl inte någon har missat! :)
o vårt firande ägde rum på karlsrovägen hos bror o ida :)
massa mys var det...vi satt o myste i deras nya fina rum i källaren! sjukt fint är det o världens mest mysiga golv/matta!

tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från igår...tog dock bara fyra men man får va glad för det lilla :)

 
 

mmm...inte dem bästa bilderna...men ändå, några bilder :)

nu ska jag snart åka till min emelie o ha julmys med henne....sen väntar en sträng dag på los gigantos imon....inte för att jag inte tycker att det är roligt att gå upp typ fem...men ändå :)

goood fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Kim

Oj långa dagar på gigantos... tur det e ett bra gäng!!!



Sköt om dig

Kram

2009-12-26 @ 17:56:11
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0