Lite lätt småirriterad...


...kan man ju säga att jag är!!
mobilhelvetet (förlåt emelie) har dummat sig...skärmen är helt svart...
så alla mina nummer är väck kan man säga..
när jag testade att sätta mitt kort i pappas mobil upptäckte jag att inget enda av mina nummer var med :(
fyyy va dåligt!!
visst sparats på mobilen...så heja!

nej...tur är det att jag har en sådan snäll svägerska...blir det rätt?
ida iallafall...fick hennes gamla!!! så snällt så snällt!!
o jättein är den så jag blev jätteglad!


sååå fin är den!!
tackar så mycket... :)

men iallafall...är det någon som känner för att lägga ett mess till mig så att jag kan få ert nummer igen så får ni gärna göra det :)
förutom josse, ika, emelie, ante o chrille...era kunde jag utantill :)

jaja...nu lite supernatural o sen sooova!!

häääääv it!

Kommentarer
Postat av: Josse

Det e ju samma mobil som jag har, fast min är svart! Du har mitt nummer va? :D

2009-04-27 @ 08:21:37
URL: http://april.blogg.se/
Postat av: Gobbefis

De va ju en himlens tur att du hade gobbens mobilnummer.. yeah maan! yes! kanske komma o sovasmig snart! :) älskar dig

2009-04-27 @ 11:33:32
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Josse

Den här är säker gammal, men den e fan grym!

"Varför får inte jag rida när Ulla red?"

Maaaaaaaaahahahahahahahahaha! Bara var tvungen!

Kom å tänka på den nu! Sov så sött! Puss

2009-04-28 @ 22:56:12
URL: http://april.blogg.se/
Postat av: Gobberella

Kan man få be om en liten uppdateing nu! vill ha de!! ska vi spela stress!? massa mys! tänk dig, sätta på oss ett varsitt elektriskt linne o spela stress! bara go wild helt enkelt! :) älskar dig massa

2009-05-03 @ 13:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0