Helgen som gått...


Helgen har gått väldigt snabbt...
var tvungen o lämna siri i fredags :( tråkigt!! hon var ju så mysig!!
Sen på kvällen var jag hos cissi på förfest o det var jättemysigt!!


Hade tyvärr brännt mej en massa

Men hade verkligen jätteroligt, första utgången som singel o allt.


"sitt santo" emelie matade cissis goa Santo med cheeseballz :)


han fick en av mig med :)

på förfesten tjabbade vi massa iallafall, jag emelie o cissi o vi hade verkligen jätteroligt!!
sen åkte vi inte till stan vid halv ett kanske


i väntan på taxin gjorde de lite konster...exakt vad det är vet jag inte...men jag gillar det :)


sista bilden ut för kvällen (glömde att jag hade kamera sen)
taxifärden in :)

skitkul kväll men en efterfest som var sisådär :)



på lördan mådde jag som jag förtjänade...men det stränga var att jag skulle på konfirmation vid fyra...
sov rätt dåligt o sen kom pappa o hämtade mig hos emelie vid två, hem o ta det lite lugnt o göra sig i ordning.
Rolans o ingrid var redan hos oss när vi kom hem men dem fick inget trevligt hej av mig,
gick typ förbi dem o la mig i soffan. Mådde sådär halvbra...

men det ordnade faktiskt upp sig o sen var det av till konfirmationsfest som var väldigt trevligt.
Min älskade favoritkusin var ju där så jag tydde mig mest till henne :)
Fick tjabbat lite med övrig släkt också o det var helt enkelt trevligt.



idag har jag varit med roland o ingrid på eurostop lite o sen åkte vi med fika ner till pappa vid båten o satt o mös lite.
sen åkte jag till emelie o hon färgade mitt hår.


såhär tjusig var jag i emelies gamla bruce springsteens t-shirt. :)


jag såg gråhårig o skallig ut under färgningen :)

Före


Efter


lite mörkare blev det...men nu är det jag o pernilla haha!!

hääääv it!

Kommentarer
Postat av: Marty

Oj jissen vilken händelserik helg du haft då! Första gången som singel och allt ;P Se upp killar! ;) Snygging-brunetten! Jag vill också! ;D

Siri må vara borta, men Harry är snart din! :P

Puss pusss Pallen!

2009-04-26 @ 22:48:36
Postat av: Gobberella

Fan va nice!



Tack själv för en underbar fredags utgång! med massa tjabb, dricka o vi ägde med våran bob-gång! den är så go! men vi får bjuda på efterfesten! inte världens bästa med folköl kanske, men jag gillar de! =)



O jätte tjusig i håret, de gjorde hon bra, den där emelie, (o tack för att de inte las upp någon bild på frisörskan!)



Älskar dig massa

2009-04-27 @ 11:37:37
Postat av: Linnea :D

Tjusigt med nyfärgade håret !! Det kommer komma fler tillfällen då ni kan få låna siri tror jag, hihi !

Pusspuss

2009-04-28 @ 13:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0