Födelsedagshelg!


Ja det har det verkligen varit :)
i fredags fyllde chrille år, på självaste långfredagen!
o då firade vi honom hemma i skedala!

Födelsedagsbarnet! :)



Med föräldarna!



o med kärestan! (det vita paret även kallat av mig för kolla på paret under)



sjuuukt bruna var dem!
hade varit på teneriffa...fy på dem!



matdags...kusinen o hennes andreas och pappa var också med!



tååårta!! rysk banantårta...vad annars?



massa myskväll...med mycket tjabb :)



lördagmorgon var det ju tvunget att måla på äggen till frukost!



jag ska då alltid försöka mej på ansikten...ska nog lägga ner det där
en påskkärrning ska det va iallafall :)

filip däremot överraskar alltid med sin figurer







alla dessa figurer på ett o samma ägg...fascinerande! :)

sen på kvällen var det emelie som skulle firas!!


"födelsedagsbarnet" (fyllde ju inte än)


varför ska jag alltid stå så strängt? :)


innan folket kom


den fina dukningen
massa god tacos fick vi!!!
som emelie strängt bar hem från hemköp :)
sen kom gästerna o då var kalaset igång!


underbar bild


rökpaus....vad robin gör vet jag inte ioförsej


typiskt....


blött blev det....oscar då!


glatt i soffan

sen var det in till stan..till b&b
det enda rätta :)


hääärligt


kram kram

kom på en alldeles egen dans..o vi var så nöjda med den så vi körde den heeeeela kvällen på b&b
asnöjda! o skitbra!
har tyvärr ingen bild på den..men men


glaaaada var vi!

var tvungen att fota att vi hade helt olika stilar!




slirigt


daaansidansi




fick överta oscars vanliga fras denna kvällen
javisst serrö!

sen upptäckte vi att den där uv färgen man får i stämplen smetar av sig ganska lätt






emelie visade stolt upp sin nya vårjacka som är sååå fiiin!


sista bilden ut...
dags att gå hem o äta lite tacos som blev över från dagens bjudning! :)

uuuunderbart kul kväll!!!
tack emelie o cecilia!!! :)



o idag fyller emelie år på riktigt....så jag ska snart åka till henne o fria med milla o mormor o morfar!!
hääääääv it!




Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja de vita paret var det ju verkligen !! :D Men men som sagt vi är ju svenska och har tillbringat största delen i sverige... Det var väl min förklaring till det hela :P



Pusspuss

2009-04-14 @ 12:08:22
Postat av: Emelie

Hahah! fan va bra! o du är så go o bjuder på en del bilder på dig själv! o du gjorde oscars fras så jävla bra hela kvällen! o dansen, sikken underbar dans, hade velat ha den på flm! vi rockade lite vad man kan kalla fett! =) du är bäst, tack för att du gjorde min helg så underbar palina!! älskar dig mest!

2009-04-14 @ 15:24:14
Postat av: Emelie

Ska du åka hem till mig o fria?! vad sött!

2009-04-17 @ 12:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0