Emelies födelsedag!


Var det igår!
Var hemma hos henne o firade med milla o hennes mormor o morfar!!
o dagen till är hade jag slängt ihop en liten piltårta snabbt o lätt (haha snabbt o lätt...)
ja..här har vi födelsedagsbarnet iallafall (o jag, vi måste ju alltid visa vad vi har på oss)


min fina lilla bakelse!


jag känner att jag måste skärpa mig...men hur ska man stå egentligen? :)
strängt


vi

ja...sen åts det...o dracks kaffe med "glass"tårta o det var allmänt mys!

o idag var vi visst lediga..var säker på att vi skulle till vallgården idag...men tji fick jag!
så snart kommer martina hit så ska vi planera inför imon o sen ska jag
cykla till min bästaste emelie!

hääääv it!

Kommentarer
Postat av: Gobberelle

Va fiiint! din lille bakelse! så mysigt o du är för käck på din bild! o sitt inte här o drajsa, du åkte ju faktiskt bil hit. =) tack för chuck idag! maaaaassa mys! ill se den nu! älskipäjski

2009-04-14 @ 15:19:33
Postat av: Gobbefis

Faaaaaaan vad jag älskar dig! hade en "oh my god så lycklig jag är att jag har paulina"- moment! du är mitt allt!!

2009-04-16 @ 13:31:23
Postat av: Emelie

Du är hemmasmej när jag inte är hemma! men de tycker jag om (a la "där fick du") Japp, synes tonight! you are the shit! loooove!

2009-04-17 @ 10:41:22
Postat av: Anonym

De var köttbullar o potatismos! o de kallar jag husmanskost! o vad de kommer ifrån, de skiter jag i! =) jag älskar de!

2009-04-20 @ 15:14:57
Postat av: Larz

Jag skulle vilja ha en uppdatering nu paulina!

2009-04-21 @ 11:49:08
Postat av: Emelie

Jag håller med Larz!!

2009-04-21 @ 11:49:51
Postat av: Dumle

Jag älskar min humle mest av allt i heeeeeeeeeela denna värld! you and me together forever!!!!!

2009-04-21 @ 11:50:49
Postat av: Dan

De var längesen! de kommer vi bli mycket i sommar, svettiga o dana! faaaaan, sikken underbar sommar vi har framför oss... kan inte hjälpa att känna lite så!

2009-04-21 @ 11:52:06
Postat av: Slipsiin

Massa gamla godingar, gick bara neråt när jag skulle skriva mitt namn o då kom alla namn som jag någonsin använt när jag ska kommentera din blogg! o man får massa minnnen, en del pappa keler, mycket gobbe, dan, hade en period på the shit, najfie, gaffie.. allt verkligen! så himla mysigt! hoppas de är bra med min humle, de nya nu!! =) jag älskar de alltså! så jävla bra att du kom på de.. humle o dumle, att vi inte sagt de innan, fattar jag inte, mamma fattar ingenting, där dök en till upp! fasiken va de finns mycket som vi har gjort.. eller mest tjabbat om.. tre upprepningar, helt otroligt att du kan knäcka mig varje gång.. men de är de jag älskat med oss två! massa älskipäjski

2009-04-21 @ 14:24:24
Postat av: Berryfartie

O så klart berryfart! =) looove it! så långt inlägg de blev! =)

2009-04-21 @ 14:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0