jojo


ja då ska vi se...har lite gammalt att lägga upp o lite nytt...

förrförra helgen gjorde jag o filip en liten traintrip :)
v tog tåget från halmstad till helsingborg,
båten över til helsingör o sen tåget från helsingör till gilleleje!
pappa o två kompisar låg nämligen med båten i gilleleje över natten o skulle sen köra hem den till halmstad!
så vi tänkte att då hakar vi på :)


sitter o väntar på att båten ska komma i hamn så vi kan gå på!


glatt! åt på ett ställe i helsingör innan tåget gick!


här väntades det på tåget till gilleleje..o kallt var det!!

sen kom vi då till gilleleje...o visste inte riktigt vart vi skulle gå, men gick mot havet o sen till slut kände vi igen oss!!
så kom vi fram till båten o då åt dem för fullt...o då var man tvungen o äta lite mer :)
rätt dragna var dem alla tre tyker jag :)
jag o filip gick o la oss rätt tidigt, men dem andra tre skulle ut på krogrunda...
men lite över tio var dem tillbaka...dem stängde visst tio där i danmark, haha!

sen p morgonen åts det lite frukost o sen begav vi oss mot halmstad!!
jag hade en tid o passa så jag skyndade på dem lite, skulle ju vara hos emelie på bjudning vid sju :)
jättesolig o fin färd hemma...men som vanligt fick jag gå o lägga mej en stund :)
sen var vi i hamnen o mamma kom o hämtade oss!!
så det vara brara att göra sej i ordning o sticka till emelie!


kolla vilken bjudning hon hade!! massa gott!!


togs inte många bilder den kvällen, men en på emelie iallafall

jag mådde kasst den kvällen så åkte hem när det fortfarnde var förfest!
herregud har nog aldrig mått så dåligt...huvudvärk i massor!!
o jag som aldrig har hvuvudvärk! :(


o i söndags hade jag o filip ett år!
vi hade helt sjukt svårt att bestämma oss för vad vi skulle göra, så vi tog det som det kom istället
först åkte vi till pappa i båten med lite fika o drog en repa i nissan :)
fille var kapten!


sjukt skönt väder va det!!

sen åkte vi till ikea!


påväg

men innan vi åkte dit tog vi ett stopp i helsingborgs centrum för att äta lite!
så när vi parkerade bilen, stod den nästan vid ett torn, o där skulle ju klart filip tvunget gå upp.. :)


efter första trappan var vi en bit upp


lite mer trappor


jag vid nån stenvarelse


här har vi ju tornet, kärnan som det hette


utsikt



:)

ja seen åt vi o sen åkte vi tikll ikea, sen väla!
sen hem o åt kalkon med föräldrarna!! gott gott!!
väldig mysig dag faktikst!!

hääääv it!







Kommentarer
Postat av: Josefine

Ser ju hur mysigt som helst ut! :D Vad härligt! :)

2008-09-24 @ 22:49:33
URL: http://april.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0