Underbara lördag!


Yeeez...vilken rolig lördag jag har haft!!
var först hos emelie på dagen o grejade med hennes dator o sen var det giganten fest på kvällen!!
maaasssaaa kuuul!


Värdinnan



Jag o min fis! :)










Bästa bilden


Paus i dansandet










Olycksbänken


Usch emelie..fy fasiken va dragna vi är...
inte konstigt att jag körde buss dagen efter... :)


Men vi försökte nog allt rädda det lite med lite smink,
men vet inte om det blev så mycket bättre


denna bilden får avsluta inlägget!!!
askul lördag!!!
synd bara att jag fortfarande är hes... :)
men men det får jag väl ta!!!

för att se mer från kvällen kolla på
www.gobbegobbe.blogg.se

häääv it!!!








Kommentarer
Postat av: gobben

fan va bra! skrattade högt. sikken raddig bild, älskar dig att du lägger upp den också, så jävla bra. de var verkligen en toppenkväll, o ditt fall, älskar de, skrattar fortfarande åt de men de kommer jag göra lääänge. den var festlig, lika festlig som du. =) älskar dig. pussa

2008-11-24 @ 21:18:09
Postat av: Malin

Ni är så jävla bra! Sådana bilder gör bara att jag saknar er ännu mer! hahaha de är då ni är på topp!!! hahaha Jag är så glad att ni hade en bra kväll!! Älskar dig vännen! Nu ses vi om 24 dagar!! Ska bli så mysigt! puss puss

2008-11-25 @ 11:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0