Måndag!



Jaaa...måndag idag...fy för den lede :)
skola idag...skönt att vara tillbaka faktiskt efter fyra veckors praktik...
imon o onsdag med...o sen är det julledigt...
o inte långt kvar till malin kommer heller...
fast inte köpt en enda julklapp än...lite lät stressad snart!!
men men det löser sej...
o mamma o pappa är på kanarieöarna o gottar sej...men det är lugnt, jag fixar hemmet...
på onsdag är det gulaschsoppemys hos emelie med bonden!!
mysemys!!!
o bakat pepparkakor har jag o filip gjort idag med!!! :) massa mys var det!!
fina blev dem!! Så det blev gott till lite kaffe o simon o tomas :)
jao jao...ett litet snabbt inlägg så här på en måndag kväll...

häääv it!!


Kommentarer
Postat av: fy för den bilden

jaaa fy för den bilden, kan man bli fullare!? haha.. men så mysigt litet inlägg, de uppskattas! jag älskar de.. hoppas de kommer fler o minst en bild på varje va? =)pusssar

2008-12-15 @ 21:39:20
Postat av: Josefine



Du har en utmaning i min blogg som väntar :)

2008-12-21 @ 19:50:42
URL: http://april.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nu tycker jag att det är dags för en uppdatering. ;) Hoppas att du har det bra nu när det är lite ledighet. Kram

2008-12-28 @ 20:15:03
URL: http://onie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0