Vilket dilemma...


Ja...igår fick jag hem ett par sjuuukt snygga skor....meeen helt sjukt höga!!
Okej...9 cm kanske inte låter mycket, men dem cm gör ändå en del när man är i fria luften...hehe...
men jag kommer ju inte kunna gå i dem ju...jag kommer ramla av dem!! o det är ju jäkligt illa...för jag ska ju ha dem när jag går ut...o då är det ju nästan ännu värre...det kommer ju bli så att jag ramlar ihop i en liten hög o blir liggandes där resten av kvällen...haha sorgligt, men sant!!! Så...hur ska jag göra nu då?? ska jag lämna tillbaka ett par sjuuuukt snyga skor som jag inte kan gå i, eller ska jag behålla dem o gå med ett steg i minuten...hu...ja sannerligen ett dilemma...dagens i-lands problem!! haha!!! Här kommer iallafall två bilder på dem, så ni får se hur sjukt snygga dem är!!


image153

 Haha...här är dem mitt inne i en djungel :)


image154

Ah...är dem inte sjukt snygga??

Jaja...vi får väl se vad som händer!

Häv it! puss

Kommentarer
Postat av: ika

behåll dom bäjbi! så kan vi gå tillsammans med våra assnygga styltor :D
puss

2007-03-21 @ 19:30:14
URL: http://ikafika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0