Mysdag..


Igår hade jag o emelie en mysdag! :)
Båda var lediga, så vi tänkte, varför inte åka till ullared??

så, vi tog vår bil o körde dit!! så himla roligt...en mini-roadtrip blev det! :)
o självklart handlades det en del... :)

Här är vi när vi är färdighandlade o klara :)

image173

Här sitter emelie o mumsar...


image176

...o här sitter jag med min nyinköpta jacka! :)

Sen var det dags att köra hem...men hemvägen gick myycket snabbare än ditvägen, kan vart för att vi hade så mycket att prata om just då :) men iallafall....jag missade avfarten, eller ska jag säga alla tre... (haha...tokigt men sant) så vi åkte en liten runda till mellbystrand istället!!! haha...så vi gick in på maxi en runda...men har man en mini-roadtrip så har man :P


image174

Så här är vi, utanför maxi i mellbystrand...men fortfarande lika glada! :D


image175

Tjoho!! :) även emelie köpte sej en ny jacka!!! sa fi! :)

Ja...sen lyckades vi då ta rätt avfart, så vi åkte hem till skedala för att visa upp vad jag köpt, o sen åkte vi o besökte medya (lätt den godaste tonfisksalladen i stan :D) o sen åkte vi hem till emelie o åt maten o kollade på "my super ex-girlfriend" ganska bra faktiskt!!!
o sen var det hem o nana efter det för jag skulle jobba idag!! :)

men nu är jag ledig fram till fredag o det ska bli så gött!! :) speciellt när det är så här fint väder!! weeei!!

häv it!! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0