Födelsedagskalas, utgång o en fruktansvärt äcklig gammeldansk!


Igår var det födelsedagskalas!
Ida fyllde 25! Grattis grattis!!


image155

Här har vi några av kvällens gäster...


image157

...o här är födelsedagsbarnet själv!!


image158

Coffeetime! :)


Sen...när vi ätit gott o druckit kaffe o allt det där som man ska på kalas, så åkte jag vidare till nästa ställe...hem till emelies pappa janne, o förfestade lite! :)


image159

Här är jag o emelie nästan precis när jag kommit dit! :D


image160

O här har vi pappa janne tillsammans med sin Anette!

men vi hann inte vara hos janne så länge, för sen bar det av till stan, hem till kaspar på lite mer förfest! :)


image161

Yeees....


image162

här var vi goa o glada...eller?


image163

ooohh....mysigt killar! :)

och för att köra en favorit i repris...

image164

spilleri spillera...tack emelie för den!! :)

det var andra gången jag fick sånt spill i den lägenheten....för kolla här:

image165

fast den gången var det ju ika som spillde på mej...i samma soffa o allt!! haha...

men iallafall....
sen var vi där en stund, dem kollade på fotboll...jippie...vilket inte är en hit när det är förfest (enligt mej)
så dem fick faktiskt ge sej o ändra över till grease istället!! haha...bättre musik iallafall :)

sen var det dags att gå in till stan, o när vi var påväg in ringde totte...han va själv på idas....så vi fick skynda oss dit, o ta en drink med honom :)


image166

Weeeiii... :)

Fast vi stannade  bara på idas en snabbis...o sen stack vi till b&b..


image167

Haha....härlig bild!! :D


image168

o jag träffade väääärldens underbaraste pia med!!! ooh vad jag saknat henne!! så roligt o träffas!! :)


image169

aaah....gräjt bild!! :) Grattis sara som fyller 20 idag!! :)


image170

Yeees...en härlig posebild innan det sattes igång o röjas...

image171

Work it!

Men....sen gick vi in i rockbaren en stund..o det skulle jag inte gjort...för vi tog oss en drink där...men...så gav bartendern mej o emelie en varsin gammeldansk...men jag ville veeerkligen inte ha den!!!
men det hetsades ju en del, o när emelie tatt sin så var det ju inget annat o göra än att ta den...o fyyyy....det var det värsta jag tatt....iiisch va fruuuktansvärd den var!!! men den var oxå mitt fall..efter den var jag mej inte lik....haha...
nää...sen fick jag sitta o kolla på när emelie o totte shakade istället....jag pallade inte ens dansa...då är det dåååligt!!!


image172

en snabbpose han dem allt med mellan varven :)

o med denna härliga bilden säger jag oxå hej då!!!
o by the way...vilket uuunderbart väder vi har!!! beautiful! nu får det allt stanna så!!

häv it!

Kommentarer
Postat av: mmm

sååå jävla grym, den sista bilden

2007-06-26 @ 20:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0