Filmkväll!


Jeeeees!
imon är det fredag!! tjuhuuu!
då blir det utgång...men jag o emelie ska ta det lugnt...vi kör en lördag....o sen på lördag blir det nog att vi kör en tisdag tror jag...eller? :)
sen tyckte vi att vi skulle köra en fredag på söndag eller måndag...men vi hoppar nog det!! haha! invecklat!

ikväll åkte jag o ika för att hyra film...på videomix
o där var vi jättelänge o kunde inte bestämma oss...så vi tänkte att vi kolar på en av ikas filmer istället...
så vi kör hem till ika o hämtar hennes film o sen sticker vi till skedala...
men då kommer vi mitt i kaffet...så vi dricker kaffe o kollar gårdagens inpelade lost...
o sen går vi lite till datorn o kollar filippa bark o johans glans! aaaasgrymma!
sen blir klockan så sent så ika bestämmer sej för att åka hem!!
heeey vilken filmkväll vi hade! :D

men...längtar tills imon iallafall!

o vem fan va han bekant med??
:)
underbart!!!

nä...nu får jag väl snart lägga mej kanske...ska ju jobba imon!!
hopp o hepp pussss

Kommentarer
Postat av: landin

Vilken filmkväll asså :P ingen utgång imon då? bara på lördag? whaaaT?

2007-06-15 @ 01:06:24
URL: http://robinlandin.blogg.se
Postat av: Slipsiin

Men idag, fredag blir de lördag, sen lördag en klockren tisdag o lite smått fredag på söndag. du ska med mig på måndag, ska göra mina nails då! :D maaaassssa mööööös. va mysigt, va mysigt, va mysiiigt. erkänn du sjöng dig igeonom den lille biten. du är en riktig tossning du, en sån film kväll kan man ju inte ha. såååå tossigt. nästan fräsigt. kommer "e du söt eller" från där fick du? har sagt de till mig själv hela dan. jag määää ut! :D vi määää ut! tillsammans, jag määä med dig! mmm ha vi, eller mmm harvey! :D sikken kis, den där harvey, men vem fan var han bekant med? men han glömmer då aldrig kokevattnet till fötterna. jag älskar mig mest! :D pussies i massies

2007-06-15 @ 13:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0