Jodå...


...då var det dags för ännu ett inlägg... :)

för din skulle emelie...så du inte ska ha det aaaalllt för tråkigt på jobbet :)

idag är det måndag, o jag är leeedig!!
svingott...ska vara ledig i två veckor nu!!
heerligt!

o idag är det måndagsklubben med...hade ju varit kul o gå...men tja...palla lägga, vad är det? 160 spänn, eller nåt sånt...
huu nää det har jag inte pengar till... :(

men på onsdag...då ska jag banne mej ut iallfall :)
jag o emelie...vi får låtsas att det är tisdag ;)

jo...så har det ju varit helg oxå..
då ska vi se vad som hände...om det hände nåt kul som man kan ta upp..

humm...fredan...då förfestade jag, emelie, bengan o malin hemma hos emelie!
askalas att bengan var med!! hur längesen som helst ju!

o sen stack vi in till stan...harrys först har jag för mej, o hejade lite på mamma milla :)
o sen till idas, trevligt som vanligt...o sen lite till bulls...trevligt trevligt..

sen skulle vi till b&b, men på vägen dit tappade jag o malin bort emelie o bengan,
så det var bara vi sen resten av kvällen...

men milla kom ner på b&b o letade efter emelie, men hon var ju inte där, så jag o malin drog med henne upp på scenen o shakade lite istället :) svinkul!
fast emelie var rätt tacksam sen i efterhand att hon inte hade varit med på b&b :)

sen gick vi o handlade lite mat, o milla o malin tog taxi hem o jag cyklade hem, alla till ckv då...
o där hemma var emelie!! :) o hade inga nyklar med sej, jag hade dem i min väska,
så när jag äntligen kom där på cykel, jag var nämligen före malin o milla hem, så kom jag på att, nooo milla har min väska!!
det var då själva faaan!! hahaha!!
så vi fick ändå stå utanför o vänta tills dem kom med taxin!
tokigt tokigt!!! :)

jao jao....sen sovs det!!




sen blev det lördag...
o emelie mådde väl sådär halvbra, hade busskörning varje kvart nånting! :/
illa...

sen körde jag hem, o va hemma lite o vilade upp mej!

sen var det på det igen...
så hem till emelie o göra sej iordning för utgång igen!!
hade även med mej lite kräm till emelie som fortfarande inte var riktigt kry :)
men det löste sej sen efter lite kräm o en återställare :)

så...sen taxi in till idas, o sen till b&b!

kul kul!
fast alltid ska det väl vara några jobbiga samtal...men det får man väl ta...

o vart tog efterfesten vägen??
hade på förslag att vi skulle vara hemma hos mej...men jippi...!
näää...hoppar nog det!!
så vi åkte hem till emelie o sov istället :)

ja sen var den lördan slut!



men nu hoppas jag på onsdan...att vi ska lyckas hitta nån efterfest då...
för i denna helgen skulle vi ju banne mej ha efterfest båda dagarna o allt...men icke sa nicke! :)

jaja...vi får la se hur det blir!



tänkte att det var kul o lägga upp lite bilder med...från gamla grejjer!
alltid roligt o kolla på bilder ju!


image426

som tillexempel när vi gick ut, bara vi tre, o åt conrads lyx, drack drinkar o hela grejjen o sen gick ut!!
hur kul var inte det!!!
det måste vi fasen göra om!!!
ååhh att vi ska göra det när vi åker iväg! vi tre!!! :)
åååhh va roligt!


image428

åh...när vi var på efterfest med dem där göteborgarna...o ika somnade där...
o när en av dem sen råkade väcka henne så blev hon sjukt förbannad, sa "jag dräglade på din kudde, o I lick your balls" o sen gick där ifrån!!! haha...sjukt underbart var det!!!


image429

o emelies födelsedag!!
allt kul som hände då!!!
vafan e vi, skalena mae, o trippen från högskolan o hem, "söndagsfnittret" när emelie pappa satte nåt fruktansvärt i halsen o harklade sej säkert en hel kvart efter, o när nån nös utanför, o när jag satte robins lapp i colan o emelie simkortet mellan tårna!!! haha underbart!!


image430

o alla gånger vi är ute o cruisar!!! ahh underbart!!
hur kul är det inte egentligen??
o dem två gångerna vi suttit o bara kollat på folk, en lördagkväll!!
sjukt kul!! :)

haha jaa o en massa mer kul man gör!!!
hittade inte riktigt nåt mer o lägga ut just nu!!
hoppas det var lite kul emelie iallfall :D

näää...nu längtar jag till onsdag!!

o nu ska jag gå ner till nisse o mysa lite med honom o kolla lite scrubs!!
häv it!

Kommentarer
Postat av: Josse

Tjabbala! Jo på lördag. Tänkte att vi skulle vara här på le Kungsgatan! :) Vore la najs! Så kan vi vällan göra så att jag köper tacogrejer så kan vi kanske dela upp betalningen sen om det blir dyrt...jag får lön på fredag, men jeje...massa sablarns utgifter denna månad...iii! We'll keep in touch! Puss

2007-07-24 @ 11:09:35
URL: http://april.blogg.se
Postat av: jodå..

det var helt okej, de e ju inte så att jag hjular här bakom kassan. men den var fin, lite skratt fick jag. men då kör vi på onsdag då... eller jag o malin i alla fall, du sitter ju inne i soff hörnan med ett glas vitt o en bra bok. älskar dig. måste gå nu, hinner inte skriva mer, maaaaasssa skit på jobbet! uschannemej

2007-07-24 @ 18:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0