Jao jao...


fick ju lite klagomål för mitt senaste inlägg...
skulle visst ha skrivit mer!

jaha...så vad ska man skriva om då..
idag har jag jobbat...o imon är det min sista dag på folktandvården!
o imon är det fredag = helg = utgång!!!
uuunderbart!!
o ja o emelie ska ut både fredag o lördag!!
fasen va kul vi ska ha!!!

har ju faktiskt haft två vita helger i rad nu så nu jäklar!!

image421

tjuuhuuuu


image422

weeee


image423

tänk va roligt vi ska ha!!
fast det var mej ett par raddiga bilder jag ska lägga upp...


image424

haha...snyggt emelie att ett av alla dina blåmärken kom med!!! :)


image425

HAHAHAHAHAHA!!!


jaa...så...vad kör vi imon emelie??
tisdag...eller ska vi vänta med det till på lördag??
för vi kan ju köra lördag på fredag o tisdag på lördag...eller??

jaja...kul som fasen ska vi ha iallafall!!!


hääääv it!!!
puuusss

Kommentarer
Postat av: Nöjd

Nu var de faaan så mööe bättre.. =) jag sitter o små ler nu på morgonkvisten, fick ju titta på den en gång till innan jag skulle skriva min kommentar. Hoppas du var inne o kikade på min kommentar om Sulan. den var faktiskt ganska bra. =) funderar på de ibland, de räcker att jag har mig själv, har faktiskt jävla roligt då. fast med dig blir ju allt fullländat. inte tre l i fulllända kanske, men skit i det. nu får jag väl säga ett par väl valde ord om din underbara blogg också. fast inte så underbar var den inte, väldigt raddig o sista bilden kunde du ju lätt hoppat. den var inte vacker någonstans. var de lite i vrede för min senaste kommentar som du la in den?! men jag tyckte maaaassssa om den, det är ju du o jag. ikväll o hela helgen för den delen är det maaaasssa fest. jag määää fest! de ska bli förfest, fest, efterfest o efterfestsefterfest. o kanske lite lördag på fredag o lite tisdag på lördag eller om vi kör fredag på lördag o tisdag på fredag. hur rörigt som helst men jag är med. =) ska hälsa från sulan o hans vän, vill inte skriva hans namn om de skulle vara olämpligt. =) jag älskar dig massies din bassies

2007-07-20 @ 10:41:14
Postat av: ikabebis

hej bebiiiiiiiiiiiis! jag saknar dig med en massa massa! du får berätta aaaallt om helgen sen, du skulle ju ha en värstinghelg o gå ut både fredag o lördag o då vet man ju att det har hänt massa saker! nya rabalder inne på idas kanske? ännu en plastblomma som fått nytt hem på blomängsvägen? en ny minispya lagd nånstans? fler par skor som behöver lagas pga av ett fyllo som inte kan gå i en viss mördar-trappa? man kan ju bara gissa :) men snart kommer jag hem, så då seees vi:) ge nisse världens största puss o berätta att mamma saknar honom :D
pusssss

2007-07-22 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0